Search
Close this search box.

Aplikacija eMBL med nagrajenimi inovacijami Gorenjske za leto 2021

Priznanje, da rešitev MEDISKOP postavlja nov standard pri izvajanju množičnih testiranj in naročanju laboratorijskih preiskav v Sloveniji

GZS – Regionalna zbornica Gorenjska je SRC Infonetu podelila srebrno priznanje za prispevek na področju inovativnosti in posebno nagrado za inovacijo, ki rešuje izziv Covid19 za mobilno aplikacijo eMBL – Mediskop ter nas s tem ponovno uvrstila med najbolj inovativna podjetja v regiji.

Lovro Strniša in mag. Vasja Rebec iz SRC Infoneta

Premik na področju digitalne transformacije v zdravstvu je odprl vrata širši uporabi digitalnih tehnologij in orodij. Ob digitalni transformaciji zdravstva pa moramo enako mero pozornosti in energije kot razvoju digitalnih rešitev posvečati tudi krepitvi digitalne pismenosti na vseh ravneh zdravstvenega ekosistema. Za nas, SRC Infonet, je motiviran uporabnik, zdravstveni delavec in pacient tisti, ki vdihne učinkovito uporabo digitalni rešitvi. Trdno verjamemo, da digitalno zdravstvo lahko zaživi šele, ko smo ljudje pripravljeni na uporabo, ne samo opremljeni z aplikacijami.

Temu načelu smo sledili tudi pri snovanju nagrajene mobilne aplikacije eMBL – Mediskop. Oblikovali smo interdisciplinarni tim strokovnjakov s področja biotehnologije, informatizacije javnega zdravstva, tehnoloških trendov e-zdravja, ki se zavedajo, da kar je bilo nekoč razvito za namizni računalnik, mora danes delovati na tablici, mobilnem telefonu ali, nenazadnje, uri na zapestju.

Mobilna aplikacija eMBL – MEDISKOP predstavlja nov standard pri podpori izvajalcem hitrega testiranja z antigenskimi testi na odvzemnih mestih in zdravstvenim ustanovam pri napotitvah na PCR testiranje.

V prvi fazi smo naslovili problem mikrobioloških laboratorijev in razvili rešitev pred-nastavljene napotnice za različne kategorije pacientov in različne ustanove, kar je bistveno pohitrilo in poenostavilo proces, odvzelo breme ročne administrativne obdelave podatkov ter s tem zmanjšalo možnost napak.

Vzporedno je potekal razvoj mobilne aplikacije, ki je postavila nov standard pri naročanju in podpori procesom na odvzemnih mestih za testiranje s hitrimi antigenskimi in PCR testi ter omogočila, da so se vstopne točke lahko vzpostavile izven zidov zdravstvenih domov in bolnišnic, na lokacijah, ki so omogočale pretočnost večje množice in z nizkimi stroški vzpostavitve.

Z eno mobilno aplikacijo smo uspeli odgovoriti na širok nabor vsebinskih, organizacijskih in tehničnih izzivov in težav ob vzpostavitvi vstopnih točk za Covid19. Aplikacija eMBL – Mediskop je povezana z zalednimi IT sistemi in bazami podatkov, kar omogoča avtomatski zajem podatkov pri registraciji pacienta in nato samodejni prenos rezultatov testiranj v ustrezne baze podatkov, kjer so na voljo za nadaljnjo obdelavo in obveščanje. Osebje na vstopnih točkah nima fizičnega stika s pacientom, sam čas identifikacije pacienta in naročila na testiranje pa smo skrajšali iz okoli 3 do 5 minut na 30 sekund.

Rešitev eMBL – Mediskop smo skupaj razvili: Inštitut za mikrobiologijo, Codemonkee in SRC Infonet.

Več o podelitvi nagrad za najboljše inovacije Gorenjske za leto 2021.

Aplikacijo eMBL – MEDISKOP uporablja že več kot 96 izvajalcev na več kot 300 mobilnih telefonih.

Od prve namestitve do danes je bilo prek mobilne aplikacije posredovanih skoraj dva milijona naročil na Covid19 testiranje in več kot pet milijonov transakcij oz. izmenjanih podatkov.

Preberi tudi

Prijavi se na SRC novičke

Novice v svetu IT tehnologije

Pišite nam za predstavitev poslovne rešitve

SRC Dogodek

Rešitve za prehod na Cloud-native IT infrastrukturo za digitalne platforme

9. april 2024 ob 9h

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.