Search
Close this search box.

Asistent v podpori uporabnikom (m/ž)

Področje podpore uporabnikom informacijskih sistemov v zdravstvenih organizacijah

Nedoločen čas

6-mesečna
poskusna doba

SRC Naklo

V dinamičen kolektiv vabimo novega sodelavca/-ko, ki bi zasedel mesto Asistenta v podpori uporabnikom. Ponujamo zaposlitev v agilnem timu, ki razvija zahtevne rešitve za zdravstvo. Ponujamo sproščeno delovno okolje in sodelovanje v kolektivu, ki verjame v individualen pristop k razvoju profesionalnih kompetenc in v zdravo ravnovesje med delom in prostim časom.

Opis dela

Kaj nudimo v SRC Health?

Kdo smo?

SRC Health smo ponudnik programske opreme v slovenskem zdravstvenem prostoru z več kot 30 letno zgodovino grajenja znanja, izkušenj in vodilnim položajem v panogi. Več kot 90 strokovnjakov razvija celovite rešitve in orodja v podporo kliničnim in poslovnim procesom na področju izvajanja zdravstvenih storitev in komunikacije s pacientom v bolnišnicah, primarni zdravstveni oskrbi, zasebnih klinikah in laboratorijih. Zavedamo se, da so podjetje zaposleni, ki že 30 let ustvarjajo stabilno rast ter gradijo odnose s strankami. Cenimo strokovnost, spoštljivo komunikacijo, agilnost v razmišljanju in pristopih, željo po učenju z ambicijo ter timsko delo.

Kaj vam nudimo

Pridobitev referenc z delom na velikih in zahtevnih projektih

Delo v profesionalnem delovnem okolju ter možnost osebnega in strokovnega razvoja

Izpopolnjevanje znanja ter obiskovanje strokovnih seminarjev

Predstavi se

Želite izvedeti na katerih področjih smo strokovnjaki?

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.