Celovito upravljanje IS

Vstopite v SRC storitveni center in spoznajte storitve upravljanja IT, ki postavljajo nove standarde razpoložljivosti in prožnosti informacijskega sistema. Sestavljajo jih različne ravni, od nadzora do upravljanja informacijskega okolja, kar omogoča obravnavo potencialnih težav, še preden te lahko povzročijo škodo. Zagotovite zanesljivo delovanje vašega informacijskega sistema pri zaupanja vrednemu partnerju.

BREZPLAČEN POSVET

eHRM

Varčno in učinkovito z intelektualnim kapitalom

Jamstvo za  zanesljivo delovanje informacijskega sistema z zagotovljenimi časi odprave napak in razpoložljivostjo

Produktivnejše okolje za zaposlene, stranke in ostale uporabnike

Nižji oz. predvidljivi stroški  vzdrževanja in upravljanja  sistema

Spremljanje in analiza varnostnih dogodkov.

storitve – procesi – tehnologija

Storitve upravljanja, managed IT services po angleško, so zasnovane po vaši meri. Zato lahko izberete med več ravnmi:

  • Upravljanje/SRC Service Managment: celovite storitve upravljanja
  • Vzdrževanje/SRC Operate: vzdrževanje, podpora in nadzor
  • SRC Varnostni center /Security Operations Center: spremljanje in analiza varnostnih dogodkov
  • Podpora/SRC Servis: popravila in servis
  • Nadzor/SRC Vizor: oddaljeni nadzor

Zakaj lahko trdimo, da pri SRC-u zagotovo dobite najvišjo raven storitev?

V SRC-u upoštevamo varnostne standarde, priporočila proizvajalca za vzdrževanje posameznih komponent oziroma gradnikov storitve IT, obenem pa učinkovito izvajamo procese upravljanja storitev IT skozi vse faze življenjskega cikla storitve IT, skladno z ISO 9000-27001 in dobro prakso upravljanja storitev IT (ITIL).

Upravljanje

SRC SERVICE MANAGEMENT

SRC Upravljanje (oz. Service Management) zagotavlja upravljanje storitev na nivoju poslovnih procesov IT ali infrastrukturnih storitev IT.

Delujete v organizaciji, kjer so storitve IT ključnega pomena in sledijo najemniškemu modelu zagotavljanja IT storitev? Potem je SRC upravljanje kot izrezano za vas.

V storitev upravljanja lahko vključimo celoten informacijski sistem ali posamezna področja informacijskih rešitev.

SRC storitve v oblaku različnih tipov:

  • infrastruktura kot storitev (IaaS),
  • programska oprema kot storitev (SaaS),
  • podatkovni sistemi kot storitev (DBaaS) ali
  • poslovni proces kot storitev (BPaaS),

Dogovorjeni nivo storitve, SLA režimi Non-stop/Osnovni, zajema

  • – proaktivno spremljanje in ukrepanje v časovnem oknu upravljanja 7×24 ali 5×8,
  • razpoložljivost storitev 99.00 – 90%,
  • – nabor izvedbenih in servisnih nalog po katalogu storitev,
  • – različne vrste in pogostost preventivnih aktivnosti v dogovorjenem časovnem oknu;
  • – nadzorne storitve SRC Vizor,
  • – najemniški model s predvidljivimi stroški.

Vzdrževanje

SRC Operate

SRC Operate zagotavljanje upravljavske ravni vzdrževanja, podpore in nadzora na nivoju obratovanja infrastrukturnih storitev IT.

Delujete v organizaciji, kjer so storitve IT ključnega pomena in ste bodisi brez lastnega kadra za informacijsko tehnologijo, ali specifičnih znanj oziroma investicija v podporno-izvedbene zmožnosti ni smotrna? Potem vam priporočamo SRC Vzdrževanje.

SRC Operate predstavlja storitev vzdrževanja, v katerega lahko vključimo celoten informacijski sistem ali posamezna področja informacijskih rešitev.

Dogovorjeni nivo storitve, SLA režimi Non-stop/Osnovni/PODALJŠANI, zajema

  • – časovno okno odziva in ukrepanja (7×24, 5×8, 5×12),
  • – zagotovljen čas odprave napake v primeru incidenta ali problema (4 ure, 8 ur, 48 ur),
  • – nabor servisnih nalog po katalogu storitev,
  • – različne vrste in pogostost preventivnih aktivnosti v dogovorjenem časovnem oknu,
  • – oddaljen nadzor storitve SRC Vizor.

Varnostni center / src soc

Security Operations Center

SRC Varnostni center (oz. SOC) zajema izvajanje spremljanja in analize varnostnih dogodkov na strojni in programski opremi z že zagotovljenim nivojem podpore vzdrževanja oz. upravljanja.

Strukturirano zagotavljanje delovanja storitev na varen način je neizogiben element v IT  poslovnem svetu. Dovolite, da SRC SOC upravlja z varnostnimi incidenti namesto vas.

Varnostni center predstavlja storitev distribuiranega zbiranja dogodkov na podlagi arhitekture strežnikih virov za zbiranje, hrambo in normalizacijo dogodkov ter centralnega sistema za zbiranje in analitiko varnostnih dogodkov.

DOGOVORJENI NIVOJI STORITVE, SLA REŽIMI NON-STOP/PODALJŠANI/OSNOVNI ZAJEMAJO

  • – proaktivno spremljanje varnostnih dogodkov in ukrepanje v dogovorjenem časovnem oknu upravljanja
  • razpoložljivost izvajanja storitev 99.00 – 90%,
  • – razčlenjevanje dogodkov, posodabljanje vsebine in nastavitve virov ter centralnega sistema – namestitev, posodabljanje in parametrizacija storitvenih paketov,
  • – izdajanja priporočil za izvajanje varnostne politike za varnostne incidente.

Podpora

SRC Servis

SRC Servis zagotavljanje podporne ravni popravila na zahtevo po sistemu garancij in porabe časa. Storitev zajema reaktivno odpravljanje incidentov in problemov informacijskega sistema oziroma izbranih sklopov.

Ste organizacija, kjer informacijska tehnologija bodisi ni ključnega pomena bodisi ima organizacija lasten IT kader, ki sam skrbi za upravljanje storitev, potrebuje pa zagotovljeno storitev popravila strojne in programske opreme oziroma dodatno višjo raven tehnične podpore? Potem izberite SRC Servis.

Dogovorjeni nivo storitve, SLA režim zajema

  • – časovno okno odziva 5×12 ali 5×8,
  • – zagotovljen čas odprave napake– v primeru incidenta ali problema 8 ur ali 48 ur,
  • – zamenjavo opreme.

Nadzor

SRC Vizor

SRC Vizor vam zagotavlja storitev oddaljenega nadzora. SRC Vizor s pomočjo nadzornega centra spremlja informacijski sistem ali posamezne sklope informacijskih rešitev (monitoring). SRC Vizor nam omogoča, da zaznamo incidente in probleme ter v kombinaciji z izbrano podporno storitvijo  zagotovimo reševanje in odpravo napak.

SRC storitveni center zajema
raznolika tehnološka področja.

Networking

Komunikacijske rešitve prostranih in konvergenčnih omrežij.

Computing

Področje vključuje raznolike sisteme računalniških rešitev in perifernih naprav.

XaaS & Cloud

Najemne storitve in storitve v oblaku.

Data Center

Podatkovni centri z napajanjem, hlajenjem, protipožarno in fizično varnostjo ter nadzorom. Nudimo vam tudi svoj lastni podatkovni center s prilagodljivo ponudbo, od najema omar do nivoja PaaS in IaaS sistema.

Information Security

Aktivnosti upravljanja informacijske varnosti skupaj z aktivnostmi upravljanja varnostnih informacijskih rešitev.

Management & Operations Tools

Področje zajema aktivnosti upravljanja rešitev za nadzor, upravljanje in izvajanje operativnih postopkov.

Collaboration, Customer Care, Mobility

Upravljanje IP telefonskih in rešitev sodobnih kontaktnih centrov, združenih komunikacij (prenos podatkov, govora in videa) ter mobilnih naprav.

Database Warehouse

Upravljanje sistemov podatkovnih baz in sistemov shranjevanja podatkov.

Prenesi dokument

SRC Service Management SLA (PDF)

Prenesi dokument

SRC Operate SLA (PDF)

Prenesi dokument

SRC SOC SLA (PDF)

Brezplačen posvetPišite nam ali pa nas pokličite in si zagotovite brezplačno predstavitev ali pa zahtevajte ponudbo.

Sergej Pirh
Svetovalec
T01 600 7000
Esergej.pirh@src.si

SRC | Sergej Pirh

Vaše ime in priimek *

Ustanova ali podjetje

E-poštni naslov *

Vaš telefon