ThousandEyes Digital Experience Monitoring

DEM rešitev za boljšo digitalno izkušnjo

Uspešno digitalno podjetje mora ne glede na svojo velikost zagotoviti izjemne uporabniške izkušnje na več stičnih točkah in kanalih, ne glede na to, kje se uporabniki nahajajo ali kako dostopajo do vaših storitev. Hkrati pa mora biti digitalno poslovanje dovolj prilagodljivo, da se lahko prilagaja nenehnim spremembam, ki so posledica narave interneta in novih tehnologij.

Rešitev za izpolnjevanje teh zahtev je DEM (Digital Experience Monitoring oz. spremljanje digitalne izkušnje). Rešitve DEM uporabljajo različne tehnologije za obravnavo uporabniške izkušnje, človeške ali strojne, na vseh področjih – ne glede na to, ali gre za omrežje ali storitev, znotraj ali zunaj internega omrežja. Te tehnologije v sinergiji zagotavljajo 360-stopinjski pogled na digitalno poslovanje v realnem času.

ThousandEyes je rešitev DEM za podjetja, ki posodobi vašo digitalno izkušnjo ne glede na to, kje jo namestite. Platforma zagotavlja vidljivost brez primere, saj združuje omrežno in aplikativno metriko, spremljanje končnih uporabnikov (EUM), vizualizacije usmerjevalne poti protokola BGP (Border Gateway Protocol) ter zaznavanje izpadov omrežja in aplikacij.

Vpogledi iz ThousandEyes vam omogočajo, da posnemate vedenje uporabnikov in spremljate poti strank z izjemnim številom opazovalnih točk to vsem svetu, ki so povezane s ponudniki internetnih storitev (ISP) prvega, drugega in tretjega reda, ponudniki širokopasovnih storitev in regionalnimi podatkovnimi centri večjih ponudnikov storitev v oblaku. Skupaj zagotavljajo izjemno celovit pogled na zmogljivost omrežja in aplikacij ter na uporabniško izkušnjo.

Primeri uporabe ThousandEyes

Digitalna izkušnja strank

CDX oz. Customer Digital Experience

Digitalna izkušnja podjetja

EDX oz. Enterprise Digital Experience

Digitalna izkušnja delovne sile

WDX oz. Workforce Digital Experience

SRC in Cisco ThousandEyes sta združila moči, da bi podjetjem pomagala spremljati internetna, oblačna in SaaS okolja, od katerih je odvisna njihova poslovna uspešnost. Današnja podjetja se zanašajo na internet in omrežja tretjih oseb za ohranjanje produktivnosti delavcev in zagotavljanje storitev strankam. Vendar internet je zelo kompleksen in težave, ki vplivajo na zmogljivost, je težko zaznati in izolirati. ThousandEyes pospešuje odpravljanje težav z neprekosljivim vpogledom v digitalne izkušnje uporabnikov ter zagotavlja kolektivni vpogled v internet, ki podjetjem omogoča razumevanje in izboljšanje digitalne izkušnje iz vsakega okolja do stranke ali zaposlenega.

Dobrodošli v novi realnosti za podjetja

Sodobno podjetje se mora znati hitro prilagajati in odzivati v svetu, kjer so stalne spremembe stalnica. Organizacije morajo danes svoje omrežje zgraditi tako, da bo prilagojeno obdobju, v katerem so njihovi delavci in aplikacije lahko kjer koli. Zato bo kakovost digitalnih izkušenj, ki jih zagotavljate, določala trdnost vaših odnosov s strankami in zaposlenimi.

Upravljanje hibridne delovne sile

Postalo je že jasno, da prehod na delo na daljavo ni kratkotrajen trend. Zdi se, da bo zaradi novih poslovnih pravilnikov in vseh zaprtij družbenega življenja, ki smo jim bili priča, hibridno delo postalo prevladujoči poslovni model. Tudi raziskava podjetja Cisco kaže na pomemben premik v preferencah glede lokacije dela, in sicer se te pomikajo v smeri dolgoročnih pogodb za delo od koderkoli.

Podjetja se ne morejo več osredotočati zgolj na interna omrežja, temveč morajo prilagoditi svoje IT-storitve tako, da bodo lahko na daljavo spremljali uporabniško izkušnjo v vedno večjem digitalnem ekosistemu. S Cisco ThousandEyes EUM (End User Management), lahko kjer koli spremljate delovanje ključnih poslovnih aplikacij in njihovo uporabniško izkušnjo, ne glede na to, ali gre za storitve SaaS ali do njih dostopate prek VPN.

Pomoč pri zagotavljanju sodobne aplikativne izkušnje

Zgradba aplikacij je vse bolj zapletena, saj se vse več podjetij seli v oblak. Podjetja so vse bolj odvisna od teh aplikacij za digitalno sodelovanje s strankami in produktivnost zaposlenih. Poleg tega arhitekture, ki podpirajo te aplikacije v oblaku, zahtevajo elastičnost in prilagodljivost v takem obsegu, da se lahko odzivajo na nenehno spreminjajoče se poslovne zahteve.

Danes se podjetja soočajo s tem, da poskušajo upravljati več aplikacij v oblaku (in tudi več oblakov) v okoljih, ki jih ne morejo nadzorovati. Poleg tega je sprejetje mikrostoritev privedlo do bolj porazdeljene arhitekture aplikacij. Posledično so komponente storitev zdaj bolj ohlapno povezane in bodo verjetno delovale na različnih lokacijah. Zaradi vsega naštetega pogosto pride do prekinitev povezav v storitvah in neprijetnih uporabniških izkušenj. Take aplikacije je ob pojavu težav težko in zamudno diagnosticirati.

Da bi podjetjem pomagali razumeti to sodobno arhitekture aplikacij, ima Cisco ThousandEyes pri vseh večjih ponudnikih javnih oblakov in v javnem internetu nameščene številne senzorje. Te točke lahko uporabljate za hitro in enostavno testiranje zmogljivosti delovanja oblaka nameščanja dodatne programske opreme. Prav tako vam ThousandEyes olajša upravljanje vmesnikov API, saj vam pomaga pri testiranju medsebojnih povezav porazdeljenih in modularnih aplikacij.

Uresničevanje obljub glede uvajanja SaaS

Dolgoletni in stalni trend je uvajanje programske opreme na zahtevo oz. SaaS. SaaS je organizacijam omogočil lažji in cenovno ugodnejši dostop do programske opreme, ki jim lahko pomaga pri izvajanju praktično vseh vidikov poslovanja – od upravljanja človeških virov in projektov do prodaje, trženja, upravljanja odnosov s strankami in še več.

Prehod na hibridno delo in delo na daljavo ter potreba skupin po sodelovanju pri projektih prek spleta so spodbudili še večjo porabo SaaS. Cisco napoveduje, da bo 58 odstotkov zaposlenih še naprej delalo od doma osem ali več dni na mesec. (Vir: Cisco, Globalna raziskava o delovni sili, 2020)

Aplikacije SaaS so prilagodljive, enostavne za uporabo in zahtevajo malo ali nič naložb v strojno opremo. Vendar pa vse aplikacije SaaS niso enake, saj različno delujejo in se uporabljajo na različne načine za zagotavljanje različnih uporabniških izkušenj. Odpravljanje težav na ravni skupine ali posameznega uporabnika je lahko za podporne ekipe zelo zahtevno.

S ThousandEyes lahko simulirate interakcije med uporabniki in aplikacijami. Ta funkcionalnost zagotavlja veliko globljo raven vpogleda v to, kako uporabniki uporabljajo aplikacije, zato jim lažje zagotovite kakovostno izkušnjo. Oblačni agenti lahko spremljajo tudi povezljivost z vašimi ključnimi aplikacijami SaaS za hitro odpravljanje težav, medtem ko lahko naši agenti za odjemalce zagotovijo perspektivno na uporabniško izkušnjo SaaS.

Case studies

Tehnološki gigant v ZDA

First Abu Dhabi Bank

Želite ponudbo?

www.src.si | 01 600 700 | src@src.si

SRC Dogodek

Rešitve za prehod na Cloud-native IT infrastrukturo za digitalne platforme

9. april 2024 ob 9h

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.