Cisco SecureX rešitev v oblaku združuje informacije varnostnih sistemov na enem mestu. Zasnova rešitve temelji na zagotavljanju vidnosti in omogoča avtomatizacijo odzivov s ciljem dvigniti raven varnosti v omrežjih, končnih točkah, oblaku in aplikacijah za poenostavitev upravljanja varnostnih dogodkov.
Ciscovih strank potrebuje boljši način vizualizacije vpliva groženj
Potrebuje, da njihove varnostne tehnologije delajo skupaj
Potrebuje možnost povezovanja z drugimi orodji (third party tools)
Življenje je veliko lažje.
Shon Olson, administrator omrežja, Smart-Fill Management Group, Inc.
Poenostavitev upravljanja varnostnih rešitev z enotnim pogledom na varnostne dogodke z vseh varnostnih naprav. Enostavna integracija preko varnih povezav z že vnaprej pripravljenimi polji za izmenjavo med vsemi Cisco produkti in SecureX. Integracija tudi s »third party« produkti preko API povezave.
Ključna komponenta varnostnih sistemov je vidljivost. V kolikor nimamo vpogleda v to, kakšen podatkovni promet se prenaša preko nadzorovanih sistemov, potem tudi ne moremo imeti dobrega varovanja le-teh. SecureX omogoča vidljivost na enem mestu in s tem centralizirano odločanje o ustreznem odzivu za ves podatkovni promet.
Imam veliko večji vpogled v vsako zlonamerno dejavnost, ki teče v mojem okolju.
Inženir, srednje veliko računalniško podjetje
Zdaj imam veliko več časa, da se osredotočim na projekte, ne pa da izgubljam čas s forenzičnimi analizami z uporabo več različnih konzol.
IT arhitekt, veliko računalniško podjetje
Glede na poenoteno okno za vpogled v varnostno dogajanje v upravljanih sistemih je seveda zaznavanje stanja sistemov veliko lažje. Pregled dogodkov in groženj se dogaja na enem mestu, na enak način, za vse sisteme in ne več na posameznih produktih, kjer je prikaz praviloma narejen različno.
Informacijske varnostne rešitve so se v zadnjih letih razbohotile v obsežen portfelj IT produktov, ki naslavljajo posamezne grožnje, ne zagotavljajo pa skupne platforme za upravljanje varovanja…
na teden je bilo privarčevanih s strani večine uporabnikov
strank je zmanjšalo količino ponavljajočih se nalog, ki so povezane z raziskovanjem
uporabljajo SecureX na tedenski ravni
Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.
Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.