Delo na daljavo
Cisco “Collaboration” platforma vam omogoča hitro vzpostavitev varnega dela na daljavo z možnostjo učinkovitega komuniciranja in sodelovanja za vaše zaposlene.
Ne glede na to, kje se vaši zaposleni nahajajo, jim lahko s Cisco “Collaboration” platformo za komuniciranje in sodelovanje omogočite večjo agilnost, da bodo v podjetju lažje, hitreje in bolj učinkovito dosegali željene cilje.
Cisco “Collaboration” platforma vam omogoča hitro vzpostavitev varnega dela na daljavo z možnostjo učinkovitega komuniciranja in sodelovanja za vaše zaposlene.
Ne glede na to, ali omogočate delo oddaljenim delavcem ali preoblikujete celotno lokalno omrežje, vam platforma Webex ponuja vse, kar potrebujete za uvedbo in upravljanje celotnega paketa za sodelovanje.
Uporabniki lahko delajo pametneje: klici, sestanki, sporočanje in nadzor naprav – vse iz ene same aplikacije.
Enostavno dodeljevanje, administracija in upravljanje storitev Cisco Webex prek enega okna.
Zagotovite varno poslovanje z močnim šifriranjem, preprečevanjem zlonamerne programske opreme, zaščito pred izgubo podatkov in drugimi varnostnimi rešitvami.
Omogočite pametnejši način dela s pomočjo vključevanja konteksta in analitičnih podatkov pri vseh interakcijah.
Tistim, ki se vračate na delo v svoje pisarne, omogočimo inteligentno delovno okolje, ki različne IT sisteme povezuje v celovito platformo za komuniciranje in sodelovanje.
Delajte od koderkoli in ostanite povezani s sodelavci. Senzorji, umetna inteligenca in avtomatizacija zagotavljajo napredne uporabniške izkušnje in spodbujajo spremembe, ki zagotavljajo varnost in produktivnost delavcev, od domače pisarne do sejne sobe.
delovne sile pričakuje, da bodo prihodnji sestanki vključevali oddaljene udeležence
delovne sile si želi sprememb, da bo delovno okolje varnejše
velikih organizacij bo povečalo fleksibilnost dela
delovne sile si želi inteligentne tehnologije za medsebojno sodelovanje
Agente vašega kontaktnega centra lahko enostavno, hitro in na popolnoma varen način pripravimo na delo iz domače pisarne.
Vaš kontaktni center lahko v oblaku deluje že po nekaj dneh.
Ciscove »on-premise« rešitve kontaktnih centrov ponujajo možnosti, ki agentom in nadzornikom pomagajo pri opravljanju dela na daljavo. Izbrani pristop je odvisen od edinstvene konfiguracije kontaktnega centra in poslovnih potreb.
Omogočamo vam učinkovito in centralizirano upravljanje naprav in storitev, ki jih v vašem podjetju uporabljate za komuniciranje in sodelovanje.
Upravljajte storitve in uporabnike, dodeljujte naprave, pregledujte podrobno analitiko in poročila ter konfigurirajte varnostne politike in politike skladnosti. Z vsem tem pripomorete k ohranjanju varnosti podatkov in izpolnjevanju zakonskih zahtev.
Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.
Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.