Search
Close this search box.

Enostavna rešitev za spremljanje covid-19 cepljenj za zdravstvene delavce in paciente

Zdravstvene ustanove so v tem času pred zahtevno nalogo, kako čimbolj organizirano izpeljati proces cepljenja. Zato smo v spletni rešitvi doZdravnika.si, ki jo pacienti običajno uporabljajo za spletno naročanje na proste termine ambulant, omogočili še dodatno možnost naročanja na cepljenje, tako za zdravstvene delavce kot tudi paciente.

Naročilo na cepljenje
prek spletne rešitve doZdravnika.si

Katere prednosti vam prinaša naročilo na cepljenje prek doZdravnika.si?

Naročanje na cepljenje v spletni rešitvi doZdravnika.si je enostavno in poteka prek spletne strani vaše zdravstvene ustanove.

Uporabniki se sami naročajo prek doZdravnika.si kadarkoli v dnevu brez zamudnega telefonskega naročanja, in sicer:

  • lahko se naročijo na termin v čakalni knjigi ali
  • se naročijo v čakalno vrsto (osebje v zdravstveni ustanovi paciente iz čakalne vrste naroči na termin v čakalno knjigo).

Zdravstvena ustanova se sama odloči za enega izmed navedenih načinov – odvisno od svoje organizacije dela.

Pacient je v obeh primerih obveščen o točnem terminu cepljenja, in sicer prek doZdravnika.si ter tudi prek SMS-a iz ustanove.

Ob prihodu v zdravstveno ustanovo na dan cepljenja se izvede avtomatski sprejem pacientov oziroma zdravstvenih delavcev, naročenih na cepljenje.

Ob prihodu v zdravstveno ustanovo na dan cepljenja se izvede avtomatski sprejem pacientov oziroma zdravstvenih delavcev, naročenih na cepljenje.

Celotna administrativna obravnava se opravi avtomatsko brez zdravstvenega osebja

Ob prihodu v ustanovo pacient v Vrstomat vstavi svojo kartico zdravstvenega zavarovanja, informacijski sistem ustanove pa avtomatsko že prebere zavarovanje, kreira se obravnava, izvede se naročilo za cepljenje, lahko pa se tudi pripravijo in izpolnijo vsa potrebna polja (doze, serijska številka cepiva, …).

Celoten postopek administrativne obravnave je opravljen že, ko je pacient še v čakalnici ambulante, brez neposrednega stika z zdravstvenim osebjem.

Predpogoj je uporabnikova spletna rezervacija termina prek doZdravnika.si (ob registraciji uporabnik vnese svojo KZZ številko, ki omogoča avtomatsko kreiranje vseh nadaljnjih aktivnosti v programu zdravstvene ustanove).

Spremljanje poteka procesa cepljenja od naročanja na termin do obdelave in pošiljanja podatkov

V delovni listi v programu ima zdravstveno osebje vpogled v seznam naročenih pacientov, kjer se tudi vidi, kateri pacienti so že prisotni v čakalnici, ker so se predhodno registrirali na Vrstomatu ob prihodu v ustanovo.

Po izvajanju cepljenja zdravstveno osebje vnese potrebne podatke o cepljenju v program, kjer se potem obravnava uredi, obračuna in zaključi, podatki pa se pošljejo v eRCO (eZdravje).

Ob zaključku obravnave se lahko pacientu pošlje tudi potrdilo na doZdravnika.si v elektronski obliki, kar prepreči osebno vročanje papirnatih dokumentov ali pošiljanje po pošti.

V programu so omogočeni tudi izpisi opravljenih cepljenj ter seznam predvidenih cepljenj za naslednjo dozo.

 

Zakaj vam spremljanje cepljenja z doZdravnika.si poenostavi celotno organizacijo dela?

  • Enostavno naročanje na cepljenje,
  • proces naročanja ne bo dodatno zasedal telefonskih linij,
  • samodejen sprejem pacienta,
  • hiter (prednastavljen) vnos podatkov po opravljenem cepljenju, obračun in zaključek,
  • podatki se samodejno posredujejo v eRCO,
  • nadzor nad pošiljanjem podatkov v eRCO,
  • možnost vabljenja na naslednji odmerek.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Preberi tudi

Prijavi se na SRC novičke

Novice v svetu IT tehnologije

Pišite nam za predstavitev poslovne rešitve

SRC Dogodek

Rešitve za prehod na Cloud-native IT infrastrukturo za digitalne platforme

9. april 2024 ob 9h

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.