Enostavna rešitev za spremljanje covid-19 cepljenj za zdravstvene delavce in paciente

Zdravstvene ustanove so v tem času pred zahtevno nalogo, kako čimbolj organizirano izpeljati proces cepljenja. Zato smo v spletni rešitvi doZdravnika.si, ki jo pacienti običajno uporabljajo za spletno naročanje na proste termine ambulant, omogočili še dodatno možnost naročanja na cepljenje, tako za zdravstvene delavce kot tudi paciente.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Marjana Pikec

Lado Modic

Tea Petrovski

Naročilo na cepljenje
prek spletne rešitve doZdravnika.si

Katere prednosti vam prinaša naročilo na cepljenje prek doZdravnika.si?

Naročanje na cepljenje v spletni rešitvi doZdravnika.si je enostavno in poteka prek spletne strani vaše zdravstvene ustanove.

Uporabniki se sami naročajo prek doZdravnika.si kadarkoli v dnevu brez zamudnega telefonskega naročanja, in sicer:

  • lahko se naročijo na termin v čakalni knjigi ali
  • se naročijo v čakalno vrsto (osebje v zdravstveni ustanovi paciente iz čakalne vrste naroči na termin v čakalno knjigo).

Zdravstvena ustanova se sama odloči za enega izmed navedenih načinov – odvisno od svoje organizacije dela.

Pacient je v obeh primerih obveščen o točnem terminu cepljenja, in sicer prek doZdravnika.si ter tudi prek SMS-a iz ustanove.

Ob prihodu v zdravstveno ustanovo na dan cepljenja se izvede avtomatski sprejem pacientov oziroma zdravstvenih delavcev, naročenih na cepljenje.


Celotna administrativna obravnava se opravi avtomatsko brez zdravstvenega osebja

Ob prihodu v ustanovo pacient v Vrstomat vstavi svojo kartico zdravstvenega zavarovanja, informacijski sistem ustanove pa avtomatsko že prebere zavarovanje, kreira se obravnava, izvede se naročilo za cepljenje, lahko pa se tudi pripravijo in izpolnijo vsa potrebna polja (doze, serijska številka cepiva, …).

Celoten postopek administrativne obravnave je opravljen že, ko je pacient še v čakalnici ambulante, brez neposrednega stika z zdravstvenim osebjem.

Predpogoj je uporabnikova spletna rezervacija termina prek doZdravnika.si (ob registraciji uporabnik vnese svojo KZZ številko, ki omogoča avtomatsko kreiranje vseh nadaljnjih aktivnosti v programu zdravstvene ustanove).

V delovni listi v programu ima zdravstveno osebje vpogled v seznam naročenih pacientov, kjer se tudi vidi, kateri pacienti so že prisotni v čakalnici, ker so se predhodno registrirali na Vrstomatu ob prihodu v ustanovo.

Po izvajanju cepljenja zdravstveno osebje vnese potrebne podatke o cepljenju v program, kjer se potem obravnava uredi, obračuna in zaključi, podatki pa se pošljejo v eRCO (eZdravje).

Ob zaključku obravnave se lahko pacientu pošlje tudi potrdilo na doZdravnika.si v elektronski obliki, kar prepreči osebno vročanje papirnatih dokumentov ali pošiljanje po pošti.

V programu so omogočeni tudi izpisi opravljenih cepljenj ter seznam predvidenih cepljenj za naslednjo dozo.

 

Zakaj vam spremljanje cepljenja z doZdravnika.si poenostavi celotno organizacijo dela?

  • Enostavno naročanje na cepljenje,
  • proces naročanja ne bo dodatno zasedal telefonskih linij,
  • samodejen sprejem pacienta,
  • hiter (prednastavljen) vnos podatkov po opravljenem cepljenju, obračun in zaključek,
  • podatki se samodejno posredujejo v eRCO,
  • nadzor nad pošiljanjem podatkov v eRCO,
  • možnost vabljenja na naslednji odmerek.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Preberi tudi

Poslovanje preko API-jev – od ideje do izvedbe

Podjetja vseh velikosti se bolj in bolj zavedajo, da API-ji postajajo novo področje poslovanja. Če smo pred leti delili kanale predvsem na fizično prodajo (klasično) in digitalno preobrazbo oz. digitalne kanale, ki običajno potekajo preko spletnih ali mobilnih aplikacij, je danes vedno bolj jasno, da se uveljavlja nov kanal – API-ji (aplikacijski programski vmesniki).

Kadrovske storitve lahko najamete in digitalizirate

Kadrovske službe so pogosto še vedno obravnavane kot tisti interni servis podjetja, ki skrbi za razpise prostih delovnih mest, razgovore, pogodbe in anekse. Morda jim včasih zaupamo še izračun plač in jih povprašamo za nasvet v primeru prekinitve delovnega razmerja. A pravkar naštete naloge niso več bistvo kadrovske funkcije podjetja. Za konkurenčnost na trgu je že danes treba kadrovski servis videti kot eno tistih ključnih strateških služb, ki zagotavlja natanko tiste talente, usposabljanja, nagrajevanje in medsebojne odnose, ki omogočajo optimalen doseg podjetja na trgu. Tradicionalne in nekatere strateške funkcije kadrovske službe se pospešeno digitalizirajo.

PSD2 platforma, ki je odprla banke v svet

SRC je skladno z EU regulativo izdelal rešitev SRC PSD2 API Collection, preko katere se lahko TPP-ji povežejo na bančni vmesnik in uporabniku nudijo vse storitve, ki jih PSD2 direktiva predvideva in zahteva od bank.

Prijavi se na SRC novičke

Novice v svetu IT tehnologije

Vaša računalniška oprema in vaše digitalne storitve so vaša poslovna orodja.

SRC sistemske integracije d.o.o.

Tržaška cesta 116
1001 Ljubljana, Slovenija

T: +386 1 600 7000
F: +386 1 423 4173
E: info@src.si

Vaše mnenje nam je izredno pomembno!

Ste bili s storitvami naših sodelavcev zelo zadovoljni? Mislite, da je še prostor za izboljšave?

small_c_popup.png

Vaše mnenje

Ste bili s storitvami naših sodelavcev zelo zadovoljni?
Mislite, da je še prostor za izboljšave?

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.