INFOSRC 92

Prenova kadrovskih procesov v Novi KBM

Intervju Rok Zupančič, prokurist Nove KBM

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

  • Vse
  • Case study
  • Intervju
  • Praktično
  • Tehnični kotiček
  • Tehnologija
  • Varnost
  • Zdravstvo
Vse
  • Vse
  • Case study
  • Intervju
  • Praktično
  • Tehnični kotiček
  • Tehnologija
  • Varnost
  • Zdravstvo
Tehnologija

Poslovanje preko API-jev – od ideje do izvedbe

Podjetja vseh velikosti se bolj in bolj zavedajo, da API-ji postajajo novo področje poslovanja. Če smo pred leti delili kanale predvsem na fizično prodajo (klasično) in digitalno preobrazbo oz. digitalne kanale, ki običajno potekajo preko spletnih ali mobilnih aplikacij, je danes vedno bolj jasno, da se uveljavlja nov kanal – API-ji (aplikacijski programski vmesniki).

Tehnologija

Kadrovske storitve lahko najamete in digitalizirate

Kadrovske službe so pogosto še vedno obravnavane kot tisti interni servis podjetja, ki skrbi za razpise prostih delovnih mest, razgovore, pogodbe in anekse. Morda jim včasih zaupamo še izračun plač in jih povprašamo za nasvet v primeru prekinitve delovnega razmerja. A pravkar naštete naloge niso več bistvo kadrovske funkcije podjetja. Za konkurenčnost na trgu je že danes treba kadrovski servis videti kot eno tistih ključnih strateških služb, ki zagotavlja natanko tiste talente, usposabljanja, nagrajevanje in medsebojne odnose, ki omogočajo optimalen doseg podjetja na trgu. Tradicionalne in nekatere strateške funkcije kadrovske službe se pospešeno digitalizirajo.

Case study

PSD2 platforma, ki je odprla banke v svet

SRC je skladno z EU regulativo izdelal rešitev SRC PSD2 API Collection, preko katere se lahko TPP-ji povežejo na bančni vmesnik in uporabniku nudijo vse storitve, ki jih PSD2 direktiva predvideva in zahteva od bank.

Zdravstvo

Enostavna rešitev za spremljanje covid-19 cepljenj za zdravstvene delavce in paciente

Zdravstvene ustanove so v tem času pred zahtevno nalogo, kako čimbolj organizirano izpeljati proces cepljenja.
Zato smo v spletni rešitvi doZdravnika.si, ki jo pacienti običajno uporabljajo za spletno naročanje na proste termine ambulant, omogočili še dodatno možnost naročanja na cepljenje, tako za zdravstvene delavce kot tudi paciente.

Zdravstvo

Hitro testiranje, hiter odziv, zmogljiva rešitev

”Aplikacija eMBL je omogočila množična testiranja po Sloveniji.”
V času epidemije je potreba po komunikaciji brez osebnega stika ter obravnavi pacienta na daljavo ena od pomembnejših nalog na področju informacijske tehnologije v zdravstvu. Pomembno je najti prilagodljive možnosti, ki omogočajo hitre rešitve konkretnih izzivov.
Z mag. Markom Bitencem, dr. med. smo se pogovarjali, kako so informacijske rešitve v teh časih omogočile obravnavo pacientov ter učinkovito izvedbo hitrega testiranja na novi koronavirus.

Tehnologija

SRC spletni dogodki leto dni kasneje

Spletni dogodki (predstavitve, seminarji – angl. webinarji) so v času neprostovoljno zapovedanega trenda dela od doma postali priljubljen kanal ozaveščanja zainteresirane javnosti o programskih novostih. V svetu IT sistemske integracije SRC ni izjema. Celo več od tega, če izvzamemo produkcijo korporacij, smo bili na domačem tržišču med prvimi, predvsem pa vztrajnejšimi. V izvedbi predavateljev – inženirjev je bilo v dobrem letu izvedenih 20 predstavitev. Resnici na ljubo eno manj, ravno pri zadnji je najnovejša varnostna politika ponudnika video platforme za sodelovanje odrezala predavatelja in poslušalce, brez česar seveda ne gre.

Intervju

Načrtovanje pomorskih poti in vremena je profesionalno ocenjevanje narave

Jure Jerman, meteorolog na Agenciji Republike Slovenije za okolje (ARSO), sicer pa priznan jadralec in navigator, je z nami delil zgodbo o tem, kako je združil zasebno in poslovno strast – in tako ustvaril orodje, ki ga bodo v prihodnje z veseljem uporabljali vsi, ki rekreativno ali profesionalno uživajo na morskih valovih.

Tehnični kotiček

SRC Secure za dvig ravni informacijske varnosti

Spremljanje dogajanja, smiselno zbiranje podatkov ter njihovo spreminjanje v uporabne informacije so mantra varnostnih inženirjev, ko govorijo o zagotavljanju temeljnih postulatov informacijske varnosti. V boju zoper grožnje, mesto, kjer so shranjeni podatki, ne igra bistvene vloge. Naj si bo zaseben ali javni oblak ali morda s hibridnim pristopom, izkoriščamo prednosti enega in drugega uporabniki informacijskih platform pričakujejo hitro in primerno ukrepanje.

Varnost

S SRC Secure metodologijo do višje ravni varnosti

SRC Secure ponuja pristop za dvig ravni informacijske varnosti na podlagi izkušenj in dobrih praks. Zasnova sledi uveljavljenim standardom in obenem lahko služi kot tehnološka predpriprava za dosego PCI ali ISO 27001 standarda. S sistematičnim pristopom izdelamo načrt, s katerim dosežemo želeno raven varnosti znotraj izbrane organizacije. Načrt vsebuje tako tehnične rešitve, kot opredelitev procesov ter prenos znanja med vpletenimi deležniki. Rezultat je niz projektov, ki naročnika skozi izvedbo pripeljejo do želenega cilja (SRC Secure).

Tehnologija

Kako izračunamo plačo?

Obračunavanje plač je storitev, ki jo pri zunanjih izvajalcih naroča precej podjetij. Bolj verjetno je, da podjetje poišče “outsourcing” obračun plač kot pa izdelavo spletne strani ali davčno svetovanje. Kje tičijo razlogi za to, da moramo za preprost listek z množenjem, nekaj procentnimi računi, seštevanjem in odštevanjem v postopek vključiti strokovnjake? Z drugimi besedami, kako vašo plačo izračuna zunanji izvajalec?

Intervju

Prenova kadrovskih procesov v Novi KBM – intervju Rok Zupančič

Pred kratkim je Nova KBM z združitvijo z Abanko postala vodilna slovenska banka z največjo fizično poslovno mrežo in vrhunskimi digitalnimi storitvami.
Ključ njenega uspeha je vlaganje in negovanje najpomembnejšega vira – ljudi. Nova KBM spodbuja timsko delo in nagrajevanje uspešnosti zaposlenih ter jim omogoča profesionalni razvoj in stalno izobraževanje. S takšnim pristopom zaposleni strankam zagotavljajo odlične in zaupanja vredne storitve. Cilj vodstva je, da Nova KBM postane najbolj zaželen delodajalec finančnega sektorja v državi.

Case study

SRC in Oryx – več kot le gostovanje storitev

Začnimo z osnovnimi podatki. Podjetje Oryx Gaming je uspešno mednarodno podjetje, ki se ukvarja z razvojem in nudenjem spletnih ter mobilnih e-igralniških rešitev (iGaming). Produkte in storitve trži na trgih Evrope, Severne in Latinske Amerike ter Azije. Podjetje deluje v dinamični igralniški industriji, soočeno je z zahtevami razvijajočih se aplikacijskih platform v sobivanju z obstoječimi produkcijskimi rešitvami.

Marko Šmid - KOLUMNA 92

»As-A-Service« revolucija

Preprosto vprašanje za vsako podjetje: kaj pomeni za vas imeti v lasti vse, tudi vse IT vire? Pred dvajsetimi  leti bi verjetno vsakdo odgovoril, da to pomeni veliko konkurenčno prednost. Kaj pa danes?

Srček se predstavi

Adam Sabljaković

Marketing/kreativa

Starost

27 let

Kaj delaš na srcu?

Delam v marketingu, kjer organiziram vizualno komuniciranje dogodka, socialna omrežja, oblikovanje/urejanje spletnega mesta, sodelovanja pri razvoju aplikacij in še druge zadeve kjer je vključena vizualna podoba podjetja SRC 😊

Od kdaj si srček?

Uff je pa kar hiter minil 6 let

Kaj ti je najbolj všeč na srcu?

Najbolj mi je všeč kolektiv, saj z veliko sodelavci družim izven delovnega časa 💪

Tvoj naj hobi

Kar veliko jih je 😅 trenutno največ tekmovalno/turistično jadranje, motociklizem, ples, fotografija in občasno risanje

Tvoj moto pri delu na srcu

“Never give up, because great things take time”

Rok Tigeli

sistemski inženir

Starost

36 let

Kaj delaš na srcu?

V osnovi IT administracija, podpora strankam, pa še kaj bi se našlo.

Od kdaj si srček?

Od rojstva 😄 »SRC-u« sem se pridružil pred cca 15 leti

Kaj ti je najbolj všeč na srcu?

Kolegialnost

Tvoj naj hobi

Jih je veliko, večinoma »adrenalinski«, npr. karting

Tvoj moto pri delu na srcu

Ga nimam, vsaj nič specifičnega 😊

Vzemite si le minuto časa, da nas spoznate

Odlično vodstvo in zaposleni.

SRC sistemske integracije d.o.o.

Tržaška cesta 116
1001 Ljubljana, Slovenija

T: +386 1 600 7000
F: +386 1 423 4173
E: info@src.si

Vaše mnenje nam je izredno pomembno!

Ste bili s storitvami naših sodelavcev zelo zadovoljni? Mislite, da je še prostor za izboljšave?

small_c_popup.png

Vaše mnenje

Ste bili s storitvami naših sodelavcev zelo zadovoljni?
Mislite, da je še prostor za izboljšave?

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.