Management 3.0 – Trening agilnega vodenja

Loading Dogodki
DATUM: 22. 03. 2018 - 23. 03. 2018

Management 3.0 – Trening agilnega vodenja

 

O delavnici

Management 3.0 je dvodnevna delavnica, ki jo je razvil Jurgen Appelo in je osnovana na njegovi zelo uspešni knjigi Management 3.0: Leading Agile Developers, Developing Agile Leaders.

Agilni management je nov pristop k vodenju ustvarjalnih ekip, ki je skladen z agilnim in vitkim razmišljanjem. Trening agilnega vodenja vam pomaga preoblikovati vaše organizacije ter jih narediti bolj inovativne in produktivne. Delavnica ni namenjena ljudem, ki iščejo enostavne odgovore in recepte, kako čim hitreje postati agilen. Ravno nasprotno. Delavnica temelji na teoriji kompleksnosti in vam pomaga resnično razumeti agilnost in kako vam le-ta lahko pomaga krmariti v svetu nenehnih sprememb in nepredvidljivosti.

Dvodnevna delavnica (skupaj 16 ur) je sestavljena iz osmih modulov, ki poleg teorije obsegajo tudi praktične vaje in igre, kot sta recimo Moving Motivators in Delegation Poker. Med drugim boste izvedeli tudi kakšne metode in prakse se uporabljajo pri vpeljavi agilnosti po svetu, kakšni so izzivi pri vpeljavi ter kakšna je vloga management-a v agilnih organizacijah.

 

Komu je delavnica namenjena

Delavnica je namenjena vsem, ki si želite postati bolj agilni in si želite izboljšati pristop k menedžmentu, še posebej pa je primerna za vodje, menedžerje, projektne vodje, Scrum Master-e, Product Owner-je, poslovne analitike in razvijal

 

Na delavnici Management 3.0 boste dobili odgovore na vprašanja

• Kaj je Management 3.0 in katere so prednosti pri uvedbi agilnosti?

• Kateri so principi kompleksnega razmišljanja?

• Kakšna je razlika med zunanjo in notranjo motivacijo?

• Kaj so notranje želje in kaj je resnično pomembno vašim zaposlenim?

• Kako pomagati ekipam na poti k samoorganiziranosti in kako razdeliti pooblastila v organizaciji?

• Kako izboljšati medsebojno zaupanje in katere so tehnike za učinkovito delegiranje nalog?

• Kdaj je potrebno upravljati in kdaj voditi?

• Kako uporabljati različne kriterije za postavljanje dobrih ciljev in kakšni so izzivi vodenja?

• Kako varovati ljudi pred negativnimi učinki samoorganiziranosti?

• Kako in kdaj uporabiti sedem načinov razvoja kompetenc in kako meriti njihov napredek?

• Kako doseči ravnovesje med specializacijo in generalizacijo?

• Kakšno je neformalno vodenje in kako posplošiti nazive delovnih mest?

• Kako narediti podjetje bolj agilno in motivirati zaposlene, da bodo razvijali svoje veščine?

• Kako upravljati spremembe in podpirati rast organizacijskih struktur?

CENA
890,00 + DDV = 1085,80 €

Cena z vključenim 22% DDV vključuje:
• Organizacijo in strokovno izvedbo delavnice,
• materiale za vsako delavnico,
• knjigo avtorja Jurgen Appela »Management 3.0«,
• osvežilne napitke in prigrizke ter potrdilo o opravljenem programu.

Cena programa za izvedbo v podjetju!
Za zaključeno skupino udeležencev za izvedbo v vašem podjetju vas prosimo, da nas pokličete za ponudbo!
Telefon: 01 600 70 80
Elektronska pošta: sasa.zabukovec@src.si

Popusti za udeležbo v rednih terminih
V primeru večjega števila hkrati prijavljenih udeležencev na delavnico Management 3.0 v razpisanih terminih vam nudimo naslednje količinske popuste:
• 2 udeleženca: 10 %
• 3 udeležence in več: 15 %

 

Vsebina delavnice

1. Modul: Agilni menedžment – Agile Management
Kaj je Management 3.0?
Katere so prednosti pri uvedbi agilnosti?

2. Modul: Kompleksno razmišljanje – Complexity Thinking
Kakšna je razlika med kompleksnostjo in zapletenostjo?
Kateri so principi kompleksnega razmišljanja?

3. Modul: Notranja motivacija – Energize People
Kakšna je razlika med zunanjo in notranjo motivacijo?
Kaj so notranje želje?
Kaj je resnično pomembno vašim zaposlenim?

4. Modul: Samoorganiziranost – Empower Teams
Kako pomagati ekipam na poti k samoorganiziranosti?
Kako razdeliti pooblastila v organizaciji?
Kako izboljšati medsebojno zaupanje?
Katere so tehnike za učinkovito delegiranje nalog?

5. Modul: Postavljanje ciljev – Align Constraints
Kdaj je potrebno upravljati in kdaj voditi?
Kako uporabljati različne kriterije za postavljanje dobrih ciljev?
Kakšni so izzivi vodenja?
Kako varovati ljudi pred negativnimi učinki samoorganiziranosti?

6. Modul: Razvoj kompetenc – Develop Competence
Kako in kdaj uporabiti sedem načinov razvoja kompetenc?
Kako meriti napredek v kompleksnih sistemih in izbrati najboljše metrike?

7. Modul: Organizacijske strukture – Grow Structure
Kako doseči ravnovesje med specializacijo in generalizacijo?
Kdaj se odločiti za več funkcijske ekipe?
Kakšno je neformalno vodenje?
Kako posplošiti nazive delovnih mest?

8. Modul: Menedžment sprememb – Change Management
Kako narediti podjetje bolj agilno in
Kako motivirati zaposlene, da bodo razvijali svoje veščine?
Kako upravljati spremembe?
Kako podpirati rast organizacijskih struktur?

Podrobnosti

Začetek:
22. 03. 2018
Konec:
23. 03. 2018
Dogodek Category: