Search
Close this search box.

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

2.3.2023 @ 11:54
Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

2.3.2023 @ 9:17
Obvestilo o nedosegljivosti storitev

V zgodnjih jutranjih urah 2.3.2023 je prišlo do nenapovedanega izpada linije med primarno in sekundarno lokacijo infrastrukture računalniškega oblaka. Ob samodejnem preklopu na delujočo lokacijo je diskovni sistem obtičal v nedefiniranem stanju, kar je povzročilo izpad vseh storitev. Nastalo situacijo intenzivno rešujemo v sodelovanju s tehnično ekipo proizvajalca diskovnega sistema. Za izpad storitev se uporabnikom opravičujemo. O spremembah vas bomo sproti obveščali.

Prijavi se na SRC novičke

Novice v svetu IT tehnologije

Ostale novice

Novice

Novinarska konferenca GIC gradnje

S pomočjo evropskih sredstev na poti digitalne preobrazbe gradbenega podjetja GIC GRADNJE in konzorcijskih partnerjev SRC, Robotina in Sunesis.

Želite dvigniti vaš IT
na nov raven?

SRC Event

Rešitve kibernetske varnosti SRC SECURE za zagotavljanje skladnosti z NIS-2/ZinfV

29. maj 2024 ob 9h

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.