Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.
V zgodnjih jutranjih urah 2.3.2023 je prišlo do nenapovedanega izpada linije med primarno in sekundarno lokacijo infrastrukture računalniškega oblaka. Ob samodejnem preklopu na delujočo lokacijo je diskovni sistem obtičal v nedefiniranem stanju, kar je povzročilo izpad vseh storitev. Nastalo situacijo intenzivno rešujemo v sodelovanju s tehnično ekipo proizvajalca diskovnega sistema. Za izpad storitev se uporabnikom opravičujemo. O spremembah vas bomo sproti obveščali.