Search
Close this search box.

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

2.3.2023 @ 11:54
Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

2.3.2023 @ 9:17
Obvestilo o nedosegljivosti storitev

V zgodnjih jutranjih urah 2.3.2023 je prišlo do nenapovedanega izpada linije med primarno in sekundarno lokacijo infrastrukture računalniškega oblaka. Ob samodejnem preklopu na delujočo lokacijo je diskovni sistem obtičal v nedefiniranem stanju, kar je povzročilo izpad vseh storitev. Nastalo situacijo intenzivno rešujemo v sodelovanju s tehnično ekipo proizvajalca diskovnega sistema. Za izpad storitev se uporabnikom opravičujemo. O spremembah vas bomo sproti obveščali.

Prijavi se na SRC novičke

Novice v svetu IT tehnologije

Ostale novice

SRC infrastruktura »going digital«

V podjetju SRC se držimo načela rabe novih tehnologij v lastni hiši. Tudi zato odločitev za prehod na intuitivno omrežje nove generacije Cisco DNA, zgrajeno

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

2.3.2023 @ 11:54 Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih

Želite dvigniti vaš IT
na nov raven?

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.