Search
Close this search box.

Podpora za uporabnike

Pomagamo. Prijazno in učinkovito.

Vrhunska storitev, na katero se lahko zanesete.

Hiter odziv

Uporabniki včasih zaidejo v težave. Včasih se to zgodi celo tistim, ki s sistemi in aplikacijami upravljajo. Takrat je enim in drugim mnogo lažje, če imajo na voljo nekoga, ki priskoči na pomoč. Služba za podporo uporabnikom ima samo eno nalogo, ki jo opravlja odlično. Hitro in prijazno.

Rešitve namesto tehničnih vprašanj

Podpora uporabnikom je lahko učinkovita le, če se vedno postavi v vlogo človeka, ki je naletel na problem. Zato vas sodelavci v službi za podporo ne zasujejo z dodatnimi vprašalniki in neštetimi preusmeritvami klica, ampak prisluhnejo in poskrbijo za to, da je težava rešena v čim krajšem času. To so pozitivni ljudje, z veliko mero potrpljenja in naravnim talentom za komunikacijo. Sami znajo rešiti marsikatero težavo in če je težava prevelika, znajo tudi hitro poiskati ustrezno strokovno pomoč. Nudimo storitev, ki bo presegla vaša pričakovanja.

Več nivojev podpore

Informacijski sistemi so sicer vse prijaznejši do uporabnika, a v ozadju to zahteva kompleksno prepletenost strojne in programske opreme. Nekaterih težav ne morejo rešiti izvajalci podpore sami. Zahtevnejše tehnične probleme rešujemo na višjih nivojih podpore. Eksperti za posamične aplikacije tedaj preverijo nastavitve. Programerji pogledajo kodo. Strokovnjaki za baze preverijo, ali je v podatkovni strukturi prišlo do napake in podobno. Ko nastopijo težave, vas reši naša ekipa s širokim spektrom znanj in izrazito željo po rešitvi problema.

Spoštujemo dogovore

Zagotavljamo vam uporabniško podporo v dogovorjenih terminih. Za najbolj kritične sisteme lahko nudimo tudi zavezo podpore v načinu 24 x 7. Spoštujemo odzivne čase in se trudimo za to, da vam pomoč zagotovimo celo hitreje kot določajo posamične pogodbe. Vse incidente tudi zabeležimo. Tako pridobivate lastno bazo znanja in dragocen vir podatkov za načrtovanje izboljšav programske opreme.

Želite predstavitev?

Pišite nam in z veseljem vam pomagamo.

SRC Dogodek

Rešitve za prehod na Cloud-native IT infrastrukturo za digitalne platforme

9. april 2024 ob 9h

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.