Vrhunska informacijska infrastruktura za vaše rešitve.
Za zanesljivo in hitro delovanje vaših rešitev potrebujete kvalitetno strojno in programsko opremo. Včasih potrebujete tudi posebne baze, evidence in registre, ki se bodo ustrezno povezali z vašimi aplikacijami. Sodelujemo z najboljšimi svetovnimi dobavitelji in za vas ustvarjamo robustne baze.
Strojna oprema za vaš informacijski sistem je tisti temeljni element, v katerega ne smete dvomiti. Zato vam nudimo blagovne znamke, ki že desetletja zagotavljajo kvaliteto in zanesljivost. Med naše partnerje sodijo korporacije, kot so HPE, Cisco in IBM. Na področju informacijske varnosti s pomočjo vodilnih ponudnikov, kakršen je Palo Alto Networks, vzpostavljamo rešitve za lokalna omrežja ter za cloud in SOC. Za vaše baze zagotavljamo licence ali najem v oblaku in vzpostavljamo rešitve na platformah Microsoft SQL in Oracle.
Nudimo storitve, ki vam olajšajo vzpostavitev ali prenovo IT infrastrukture. Namestimo in konfiguriramo vaš Red Hat ali Windows strežnik, postavimo VMware, Exchange, BPM ali Teams, migriramo podatke in uporabnike iz starih sistemov, dobavimo in konfiguriramo opremo za varnostne kopije in izvajamo še številne druge storitve. Zaledne sisteme opremljamo z ustrezno načrtovanimi bazami, evidencami ali registri. Naši izkušeni strokovnjaki med sistemi vzpostavijo integracije ali pa iz nepreglednih količin podatkov izluščijo koristne informacije.
SRC d.o.o.
Tržaška cesta 116
1001 Ljubljana, Slovenija
T: +386 1 600 7000
E: src@src.si
SRC Infonet d.o.o.
Cesta na Okroglo 7
4202 Naklo, Slovenija
T: +386 4 600 7600
E: info@infonet.si
Ste bili s storitvami naših sodelavcev zelo zadovoljni? Mislite, da je še prostor za izboljšave?
Logotipi v različnih formatih.
Politiki okoljske in družbene odgovornosti
Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.
Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.