Search
Close this search box.

Rešitve za

Zdravstvene delavce

Že več kot 30 let razvijamo elektronski zdravstveni karton pacienta in specializirane aplikacije v podporo odločanju, omogočamo interoperabilnost ter hiter in varen dostop do podatkov, virtualno obravnavo, digitaliziramo delovne procese in klinične poti ter zagotavljamo skladnost z regulativo in standardi.

Rešitve za zdravnike

Z našimi rešitvami v ospredje postavljamo strokovne vsebine, namenjene digitalno opolnomočenemu zdravniku, mu omogočamo zviševanje kvalitete zdravstvenih storitev in večjo učinkovitost pri obravnavi pacienta.

Rešitve za direktorje

Poslovnim direktorjem in drugim poslovodnim sodelavcem z orodjem za napredno podatkovno analitiko za spremljanje in upravljanje poslovnih in kliničnih procesov z vizualno naprednim grafičnim vpogledom omogočamo poglobljeno razumevanje obravnavanih podatkov ter enostavno kreiranje finančnih poročil, analiz in pripravo grafičnih prikazov.

Orodje smo razvili skupaj z visoko-tehnološkim podjetjem in bolnišničnim timom in je povezano z informacijskim sistemom Birpis.

Rešitve za zdravstveno osebje

Naše rešitve celovito podpirajo delo zdravstvenega osebja v zdravniški ordinaciji, na specialističnem oddelku, v laboratoriju ali operacijski dvorani. Rešitve so podprte z intuitivnim vmesnikom, posamezne funkcionalnosti je mogoče uporabljati tudi na tablicah ali telefonih, kar omogoča boljšo oskrbo in nujno pomoč pacientom. Dostop do podatkov v realnem času in bolnikove zgodovine omogoča hitro naročanje laboratorijskih testov, beleženje opravljenih aktivnosti zdravstvene nege ter varno izmenjavo medicinskih podatkov s pacientom.

Rešitve za administrativno osebje

Za vodenje dokumentacije, sprejem, razporejanje pacientov, vodenje blagajne, fakturiranje in številne druge administrativne aktivnosti skrbi administrativno osebje. Z našimi rešitvami podpiramo večino teh procesov, posebno pozornost pa posvečamo podpori administrativnemu osebju pri prehodu na brezpapirno poslovanje.

Rešitve za informatike

Uspešna implementacija zdravstvenega informacijskega sistema je kompleksen, večstopenjski proces in je ključnega pomena za zagotavljanje varne oskrbe pacientov ter boljše delovne izkušnje za zdravstvene ustanove in osebje. Dosežemo jo lahko samo v sodelovanju z informatiki v zdravstvenih ustanovah, ki jim nudimo svetovanje in predajamo dodatna znanja pri uporabi posameznih informacijskih rešitev.

Skupaj z informatiki pomagamo ustvarjati vrhunsko zdravstveno storitev za državljane, zato sodelujemo na področju podpore in storitev

Infrastrukture

IT infrastruktura je stičišče digitalnih zdravstvenih platform in omogoča zanesljivo nemoteno in varno izmenjavo podatkov za kakovostno in sodobno zdravstveno oskrbo.
Zdravstvene ustanove imajo raznolike IT infrastrukturne zahteve. Prekrivajoča omrežja praviloma vključujejo zdravstveno opremo, omogočajo dostop do kliničnih in splošnih podatkov ter zagotavljajo prenos videa, zvočnih sej in drugih zahtevnih storitev, kar mora biti podprto z enovito IT infrastrukturo ter zagotavljanjem več-nivojske varnosti. Naša skupina strokovnjakov izvaja storitve in nudi ekspertno podporo informatikom pri združevanju in konsolidaciji omrežja pri t.i. »medical-grade infrastructure«, ki vključuje redundantne in varnostne komponente, skladne s predpisi in zahtevami ter IT standardi zdravstvene dejavnosti.
SRC »medical-grade infrastructure« metodologija temelji na prepletu tehnologij partnerskih proizvajalcev Cisco, HP, VMware, Microsoft, Oracle in ostalih odprtokodnih rešitvah.

Upravljanje podatkovnih baz

Pri uvajanju in upravljanju Oracle infrastrukture, prehodu v oblak ali pri reševanju tehničnih zapletov, vam pomagajo naši strokovnjaki. Smo zlati Oracle partner z bogatimi izkušnjami in izvajamo zahtevne projekte v zdravstvu.

Strokovno vas podpremo v procesih od licence do tehnične podpore pri načrtovanju in izvedbi boljšega varnostnega kopiranja baz, restavriranju baz, nadzoru, preverjanju SLA skladnosti, zaznavi in odpravi tveganj.

Storitve informacijske varnosti

Kibernetsko varnost podatkov je čedalje težje zagotavljati, saj so zdravstveni in osebni podatki, ki so zbrani v sistemih zdravstvenih ustanov postali predmet ciljanih napadov. Izgubimo lahko veliko, v skrajnih primerih omejitve dostopa do medicinskih podatkov lahko povzročijo moten dostop do zdravstvenih storitev.

Imamo več kot trideset let izkušenj in dobro poznavanje dela v zdravstvenih organizacijah. Skupaj z vodilnimi proizvajalci opreme ponujamo rešitve zaznavanja ranljivosti, odkrivanja kibernetskih groženj in zmanjševanja izpostavljenosti pred nepooblaščenim dostopom, uporabo in razkritjem.

Več kot 300 strokovnjakov, nosilcev certifikatov CISM, CCIE, MCSE skrbi za tri ključne elemente kibernetske varnosti: zaščito, celovitost in razpoložljivost informacij.  

Naše vodilo je zakonska skladnost s popolnim upravljanjem z varnostnimi tveganji. Poznavanje nacionalnih zahtev, zakonskih in regulatornih podlag, mednarodni standard ISO 27001:2013

Strokovnjaki za procese v
zdravstvenih ustanovah

Smo strokovnjaki za delovne procese v zdravstvu in se trudimo, da z uporabo informacijskih rešitev poenostavljamo delo zdravstvenih delavcev, hkrati pa z uporabniku prijaznimi rešitvami lajšamo obisk zdravnika tudi pacientom.

Učinovitost zdravstvenih ustanov zagotavljamo tudi s prisotnostjo naših SRC Infonetovih asistentov v zdravstvenih ustanovah. Na tak način pomagamo reševati zagate in skrbimo za to, da procesi v ambulantah potekajo čimbolj tekoče.

Kje smo prisotni

0
Države
0
Bolnišnic
0
Domov za oskrbovance
0
zasebnih ordinacij
0
zdravstvenih domov
0
Laboratorijev

Želite predstavitev?

Pišite nam in z veseljem vam pomagamo.

SRC Dogodek

Rešitve za prehod na Cloud-native IT infrastrukturo za digitalne platforme

9. april 2024 ob 9h

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.