spletna rešitev, ki omogoča pacientu varno komunikacijo z ambulanto in zdravnikom
Sodobna aplikacija za varno elektronsko izmenjavo vseh vrst zdravstvenih listin in dokumentov, avtomatsko naročanje pacientov na proste termine, video-posvet z zdravnikom.
S spletno rešitvijo enostavno, hitro in varno do svojega zdravnika. Ko so posvet, naročilo recepta, najava bolniške ali izmenjava izvida med zdravnikom in pacientom oddaljeni le nekaj klikov.
Na svojem telefonu, tablici ali računalniku ima svoj uporabniški profil že več kot 145.000 pacientov, ki se digitalno povezujejo s številnimi, več kot 90 zdravstvenimi domovi, bolnišnicami in zasebnimi ambulantami.
Vnesite podatke v obrazec registracija
Na e-naslov prejmete sporočilo za POTRDITEV profila ali SMS sporočilo
Prenesite si aplikacijo na mobilni telefon
Lahko začnete varno uporabljati doZdravnika
Enostavno se naročite na prost termin pri zdravniku, kadarkoli v dnevu prek mobilnega telefona, računalnika ali tablice brez čakanja na proste linije.
Ko potrebujete podaljšanje veljavnosti obnovljivega recepta, enostavno pustite naročilo svojemu zdravniku prek doZdravnika.si in prevzemite zdravila v lekarni.
Pri zdravniku naročite novo napotnico, do katere ste upravičeni za naslednji kontrolni pregled..
Enostavno in varno pošiljanje sporočila vašemu zdravniku kadarkoli v dnevu prek mobilnega telefona, računalnika ali tablice brez čakanja na prosto telefonsko linijo ambulante.
Izvide pregledov ali preiskav pri specialistih lahko brez pošiljanja po pošti ali osebnega obiska prejmete v doZdravnika.si. Dostop do vaših medicinskih dokumentov je varen in zaupen.
doZdravnika.si vam omogoča osebni posvet s zdravnikom na daljavo prek varne video povezave. Tudi če osebni obisk v ambulanti ni možen, lahko vaš zdravnik osebno vidi in oceni vaše zdravstveno stanje.
SRC d.o.o.
Tržaška cesta 116
1001 Ljubljana, Slovenija
T: +386 1 600 7000
F: +386 1 423 4173
E: info@src.si
Ste bili s storitvami naših sodelavcev zelo zadovoljni? Mislite, da je še prostor za izboljšave?
Logotipi v različnih formatih.
Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.
Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.