Spremljanje vseh dogodkov v zvezi s pacientom v različnih enotah in po specialnostih v bolnišnicah in medicinskih centrih.
Kvalitetna, prijazna in strokovna skrb za zdravje pacientov je osrednje poslanstvo vsake zdravstvene ustanove. Digitalizirani in optimizirani procesi, avtomatizirana administrativna opravila, pregledni in standardizirani podatki ter brezšivna integracija z ostalimi sistemi zdravniku, strokovnemu osebju in vodstvu omogočajo, da svoj čas in strokovno znanje posvetijo pacientom.
360° - rešitev podpira vse delovne procese bolnišnice. Zasnovana je modularno, dopolnjuje jo 130 različnih kliničnih modulov, ki podpirajo specifične poslovne procese, povezuje se z lekarniškimi, laboratorijskimi in radiološkimi informacijskimi rešitvami ter več kot 200 drugimi različnimi orodji, napravami in rešitvami.
Sledimo zahtevam regulative in z rednim posodabljanjem programske rešitve skrbimo za skladnost z zakoni in predpisi ter posodobitve šifrantov za obračun. Skladno z GDPR se revizijska sled vseh dogodkov generira samodejno.
BIRPIS vsebuje podsistem za obračunavanje, s katerim lahko izdajate račune zavarovalnicam ali pacientom, hkrati pa imate pregled nad delom zaposlenih v vaših ustanovi.
Z vnosom podatkov neposredno ob pacientu, obdelavo na videz razdrobljenih podatkov in orodjem za poslovno inteligenco vam pomagamo pri sprejemanju strokovnih odločitev, celovitemu upravljanju stroškov in prispevamo k boljšim izidom zdravljenja.
SRC d.o.o.
Tržaška cesta 116
1001 Ljubljana, Slovenija
T: +386 1 600 7000
E: src@src.si
Ste bili s storitvami naših sodelavcev zelo zadovoljni? Mislite, da je še prostor za izboljšave?
Logotipi v različnih formatih.
Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.
Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.