Search
Close this search box.

eTTL

elektronski temperaturno-terapevtski list

Napredno orodje za klinično obravnavo pacienta

eTTL ob pacientovi postelji omogoča vpogled v vse pomembne podatke

za zdravljenje pacienta ter takojšnji in natančen vnos podatkov neposredno ob bolnikovi postelji.

Takojšen in natančen vnos podatkov ter vpogled neposredno ob bolnikovi postelji.

Kvalitetnejše zdravljenje

Z vnosom podatkov neposredno ob pacientu, v trenutku ko nastanejo, so zajeti podatki kvalitetnejši. Dostopnost podatkov v realnem času ob pacientovi postelji zagotavlja boljšo celotno sliko stanja pacienta in vodi h kvalitetnejšim odločitvam o zdravljenju.

Minimiziranje stroškov

Samodejna priprava pregledov nalog omogoča učinkovitejše razporejanje kadrov. Digitalizacija bistveno zmanjšuje količino papirne dokumentacije. Povezanost z lekarniškim sistemom in podatki o cenejših ekvivalentih zagotavljajo optimalno predpisovanje in porabo zdravil.

Sledljivost in nadzor

eTTL zagotavlja sledljivost, varnost in nadzor nad podatki, saj se vsak medicinski podatek vnese v trenutku, ko nastane, hkrati pa se zabeležijo tudi podatki o osebi in času vnosa podatkov. Vse spremembe shranjenih podatkov se shranjujejo za potrebno analitiko.

Analize in izboljšave

Digitalizirani in strukturirani podatki omogočajo hitre in poglobljene analize, ki so uporabne na vseh nivojih v zdravstveni organizaciji – od načrtovanja zdravljenja posameznih pacientov, načrtovanja zalog zdravil, materiala in opreme do načrtovanja izboljšav procesov in organizacije dela.

Rešitev vsebuje vse ključne funkcionalnosti, ki jih zdravnik in medicinska sestra potrebujeta za kakovostno zdravljenje bolnika ob bolniški postelji. Od samega začetka razvoja rešitve eTTL z nami aktivno s svojim strokovnim znanjem sodeluje zdravstveno osebje iz SB Slovenj Gradec.

ETTL - rešitev na dotik, rešitev za povsod

Uvedba eTTL prinaša veliko, a pozitivno spremembo v delovnih procesih bolnišnice, ki prinašajo višjo stopnja varovanja zdravja pacienta in varstva medicinskih podatkov.

Potrebujete pomoč?

Pišite nam in z veseljem vam pomagamo.

SRC Dogodek

Rešitve za prehod na Cloud-native IT infrastrukturo za digitalne platforme

9. april 2024 ob 9h

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.