Search
Close this search box.

ISOZ

Informacijski sistem za osnovno zdravstvo in ambulante

Celovit zdravstveni informacijski sistem za strokovno delo v ambulantah osnovnega zdravstva

Sodobna rešitev za vodenje ambulante

ki ponuja vsa ključna informacijska orodja in funkcionalnosti za nemoteno in kakovostno izvajanje zdravstvenih storitev.

Sooblikujemo kakovost zdravstvenih storitev

Celovita rešitev za zdravstvene domove in zasebne ambulante

ISOZ podpira tako administrativno kot strokovno delo in zagotavlja podporo vsem delovnim procesom zdravstvenega doma ali zasebne ordinacije.

Avtomatizacija administrativnih opravil in obračuna

Z uporabo ISOZ-a lahko avtomatizirate ponavljajoča se opravila in povečate učinkovitost osebja. S podsistemom za obračunavanje lahko izdajate račune zavarovalnicam ali pacientom, hkrati pa imate pregled nad delom zaposlenih v vaši ustanovi.

Integracija z napravami

ISOZ21 podpira povezljivost s širokim naborom medicinskih naprav, s čimer so vsi medicinski podatki varno shranjeni in dostopni iz enotnega informacijskega sistema.

Sledljivost in skladnost

Sledimo zahtevam regulative in z rednim posodabljanjem programske rešitve skrbimo za skladnost z zakoni in predpisi ter posodobitve šifrantov za obračun. Skladno z GDPR se revizijska sled vseh dogodkov generira samodejno.

Več kot 300 zdravstvenih domov in zasebnih ambulant v Sloveniji uporablja ISOZ za vodenje ambulante in komunikacijo s pacientom

Informacijski sistem, s katerim boste svoji ambulanti zagotovili stroškovno učinkovito poslovanje in izvajanje zdravstvenih storitev s polnim naborom sodobnih funkcionalnosti, ki omogočajo:

ISOZ - sodobna rešitev za vodenje ambulant

Več kot 30 let

ISOZ že več kot 30 let zadovoljno uporabljajo splošne, pediatrične, specialistične, šolske, zobne, dermatološke ambulante ter ambulante za medicino dela in športa, patronaže, fizioterapije in centri za reševalne prevoze.

Visoka kakovost

ISOZ izpolnjuje vse kriterije Inštituta EUROREC (ER) kot neodvisne neprofitne organizacije, ki v Evropi spodbuja uporabo visoko kakovostnih elektronskih zdravstvenih sistemov. Smo nosilec certifikata EuroRec Seal Level 2.

Potrebujete pomoč?

Pišite nam in z veseljem vam pomagamo.

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.