Celovit zdravstveni informacijski sistem za strokovno delo v ambulantah osnovnega zdravstva
ki ponuja vsa ključna informacijska orodja in funkcionalnosti za nemoteno in kakovostno izvajanje zdravstvenih storitev.
ISOZ podpira tako administrativno kot strokovno delo in zagotavlja podporo vsem delovnim procesom zdravstvenega doma ali zasebne ordinacije.
Z uporabo ISOZ-a lahko avtomatizirate ponavljajoča se opravila in povečate učinkovitost osebja. S podsistemom za obračunavanje lahko izdajate račune zavarovalnicam ali pacientom, hkrati pa imate pregled nad delom zaposlenih v vaši ustanovi.
ISOZ21 podpira povezljivost s širokim naborom medicinskih naprav, s čimer so vsi medicinski podatki varno shranjeni in dostopni iz enotnega informacijskega sistema.
Sledimo zahtevam regulative in z rednim posodabljanjem programske rešitve skrbimo za skladnost z zakoni in predpisi ter posodobitve šifrantov za obračun. Skladno z GDPR se revizijska sled vseh dogodkov generira samodejno.
ISOZ že več kot 30 let zadovoljno uporabljajo splošne, pediatrične, specialistične, šolske, zobne, dermatološke ambulante ter ambulante za medicino dela in športa, patronaže, fizioterapije in centri za reševalne prevoze.
ISOZ izpolnjuje vse kriterije Inštituta EUROREC (ER) kot neodvisne neprofitne organizacije, ki v Evropi spodbuja uporabo visoko kakovostnih elektronskih zdravstvenih sistemov. Smo nosilec certifikata EuroRec Seal Level 2.
SRC d.o.o.
Tržaška cesta 116
1001 Ljubljana, Slovenija
T: +386 1 600 7000
E: src@src.si
SRC Infonet d.o.o.
Cesta na Okroglo 7
4202 Naklo, Slovenija
T: +386 4 600 7600
E: info@infonet.si
Ste bili s storitvami naših sodelavcev zelo zadovoljni? Mislite, da je še prostor za izboljšave?
Logotipi v različnih formatih.
Politiki okoljske in družbene odgovornosti
Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.
Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.