spletna rešitev, ki omogoča vpogled v izvide mikrobiološkega laboratorija
Spletna aplikacija MBX omogoča oddaljeni vpogled v mikrobiološke in imunološke izvide. Namenjena je zdravnikom in drugim zdravstvenim delavcem v bolnišnicah, zdravstvenih domovih in zasebnih ambulantah.
MBX je del programske rešitve MBL.
Rešitev MBX zagotavlja vpogled v izvide mikrobiološkega laboratorija.
Spletna aplikacija MBX omogoča dostop do izvidov pacientov prek spleta, kjerkoli se nahajate.
MBX omogoča povezavo do izvidov mikrobioloških laboratorijev znotraj naslednjih ustanov: Inštitut za mikrobiologijo in imunologijo Ljubljana (IMI), NLZOH Celje, NLZOH Maribor, NLZOH Kranj, NLZOH Koper, NLZOH Novo mesto, NLZOH Murska Sobota, Klinika Golnik
Uporabnikom nudi pregled seznama izvidov po raznih kriterijih (datum, status, ...).
Omogočen je vpogled v priloge izvida in skenirane napotnice.
Uporabniki si lahko prilagodijo stolpce v aplikaciji, sami uredijo postavitev na seznamih izvidov ter nastavijo filtre po želji.
Aplikacija MBX je namenjena zdravstvenim delavcem, ki pri svojem delu potrebujejo vpogled v naročene mikrobiološke preiskave in izvide.
Za dostop do MBX aplikacije izpolnite obrazec za registracijo.
Izpolnjen obrazec pošljite mikrobiološkemu laboratoriju, do katerega želite dostopati. Za vsak laboratorij izpolnite ločeno vlogo.
Dostop odobrijo ali zavrnejo pooblaščene osebe zdravstvene organizacije, do katere želite dostopati (npr. NLZOH Celje, IMI…).
Na podlagi odobrene vloge za pridobitev dostopa do mikrobiološkega laboratorija boste prejeli svoje uporabniško ime in geslo za dostop do aplikacije MBX.
SRC d.o.o.
Tržaška cesta 116
1001 Ljubljana, Slovenija
T: +386 1 600 7000
E: src@src.si
SRC Infonet d.o.o.
Cesta na Okroglo 7
4202 Naklo, Slovenija
T: +386 4 600 7600
E: info@infonet.si
Ste bili s storitvami naših sodelavcev zelo zadovoljni? Mislite, da je še prostor za izboljšave?
Logotipi v različnih formatih.
Politiki okoljske in družbene odgovornosti
Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.
Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.