Mobilne aplikacije za upravljanje medicinskih podatkov in komunikacijo med zdravstvenimi delavci, specialisti in pacienti
Avtomatizirano naročanje na preiskave, cepljenje, obveščanje pacientov, diktiranje izvidov, upravljanje nege, povezljive z drugimi sistemi za podporo zdravljenju in oskrbi
Aplikacije so skladne z vsemi direktivami Ministrstva za zdravje in ustrezajo vsem regulatornim pogojem.
Zdravstvenim delavcem omogočamo hiter zajem in upravljanje podatkov pacienta, enostaven vnos ključnih informacij kjerkoli – ob bolniški postelji ali na terenu.
Na telefonu, tablici ali računalniku aplikacije uporablja že več kot 100 zdravstvenih ustanov
Mobilne aplikacije so povezane z nacionalnim sistemom eZdravje ter drugimi nacionalnimi eStoritvami, zalednimi informacijskimi sistemi izvajalcev in aplikacijo doZdravnika.si, ki omogoča varno, dvosmerno komunikacijo s pacientom. Tako še bolj optimiziramo čas pacienta in zdravstvenega osebja.
Avtomatiziran proces med zdravstvenimi ustanovami in laboratoriji za naročanje na mikrobiološke preiskave
Naročanje in avtomatski zajem podatkov, posredovanje izvidov v eZdravje in sporočanje rezultatov pacientom prek SMS obvestil ali doZdravnika
Naročanje in avtomatski zajem podatkov, posredovanje potrdil v eZdravje ter doZdravnika
Zvočni zapis izvidov z neposredno povezavo z informacijskim sistemom
Varna izmenjava zdravstvenih dokumentov, video obravnava ter komunikacija z ambulanto
Upravljanje nege oskrbovancev
SRC d.o.o.
Tržaška cesta 116
1001 Ljubljana, Slovenija
T: +386 1 600 7000
E: src@src.si
SRC Infonet d.o.o.
Cesta na Okroglo 7
4202 Naklo, Slovenija
T: +386 4 600 7600
E: info@infonet.si
Ste bili s storitvami naših sodelavcev zelo zadovoljni? Mislite, da je še prostor za izboljšave?
Logotipi v različnih formatih.
Politiki okoljske in družbene odgovornosti
Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.
Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.