Search
Close this search box.

Spremljanje napredka pacienta med fizioterapijo

Terapevt 360

Pregledno spremljanje učinka fizioterapije

Terapevt 360 je celovit
informacijski sistem za fizioterapijo

ki omogoča spremljanje pacienta od prvega telefonskega klica do zadnjega obiska. Pacientov napredek se dokumentira s preglednim vnašanjem meritev ter bistvenih podatkov.

Vse kar potrebujete za uspešno vodenje fizioterapevtske ambulante in spremljanje napredka vaših pacientov.

Namenska programska oprema

Zvezki ali koledarski programi niso primerni za podpiranje procesov fizioterapije. Ponujamo vam rešitev, ki ustreza vašim potrebam.

Upravljanje s čakalno knjigo

V rešitev je vgrajena elektronska čakalna knjiga, ki vam poenostavi planiranje kadrov in zasedenost enot.

Vključeno obračunavanje

Sistem Terapevt 360 vključuje podsistem za izdajanje računov zavarovalnici ali pacientu.

Avtomatsko poročanje

Zagotavlja seznanjenost napotnega zdravnika z napredkom pacienta, saj so poročila samodejno poslana prek elektronske pošte.

Po vsaki fizioterapiji je ustvarjeno fizioterapevtsko poročilo, ki vsebuje podatke o pacientu, spisek izvedenih storitev in mnenje fizioterapevta o napredku pacienta. Poročilo lahko pošljemo napotnemu zdravniku po elektronski pošti v obliki PDF neposredno iz programa Terapevt 360.

Terapevt 360 – razvit v sodelovanju s fizioterapevti

Uvedba eTTL prinaša veliko, a pozitivno spremembo v delovnih procesih bolnišnice, ki prinašajo višjo stopnja varovanja zdravja pacienta in varstva medicinskih podatkov.

Potrebujete pomoč?

Pišite nam in z veseljem vam pomagamo.

SRC Dogodek

Rešitve za prehod na Cloud-native IT infrastrukturo za digitalne platforme

9. april 2024 ob 9h

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.