CRM
Kako tudi v najtežjih razmerah povečati prodajo?
Vzpostavite in obdržite stik z vašimi strankami.
Raziščite resnične potrebe in zahteve vaših strank.
Število tehnoloških novosti in možnosti narašča iz leta v leto. Prav tako se spreminjajo tudi komunikacijske navade strank. Socialna omrežja in različne sodobne »pametne« naprave podjetjem odpirajo nove in bogatejše komunikacijske kanale do svojih strank. S pravimi rešitvami je tako kontakt s stranko hitrejši in bolj neposreden, obenem pa zadovolji njihove večje zahteve in pričakovanja.
Projekti
Digitalizacija poslovanja je projekt, zato zaupajte izvedbo nam.
Digitalizacija spreminja poslovne procese, zato potrebujete zanesljivega in strokovnega izvajalca IT projektov.
Pričakovanja strank so danes zelo visoka. Pričakujemo spletne rešitve, ki nam bodo v vsakem trenutku zagotavljale realno stanje našega kredita, porabe električne energije ali količin prenesenih podatkov. Ko gremo v banko po nov kredit, pričakujemo, da bo storitev opravljena v nekaj minutah. Običajno takih storitev in rešitev ni možno zgolj zgraditi na obstoječih procesih in podatkih. Potrebno je analizirati postopke in predlagati optimalne rešitve. Digitalizacija poslovanja je projekt, zato zaupajte izvedbo nam. Odlikujejo nas bogate izkušnje, zanesljivost in multidisciplinarna znanja.
Procesi
Dolgoročno preživijo le optimizirani.
Posodobite modeliranje novih poslovnih procesov, nadzor in metriko s pomočjo BPM rešitev.
Eden od ključnih elementov procesa digitalizacije je sprememba poslovnega modela. Učinkovito procesno vodenje bo igralo ključno vlogo pri oblikovanju novih poslovnih modelov, kontroli in merjenju uspešnosti. Bolj kot klasično nižanje stroškov, bo modeliranje novih procesov z uporabo BPM rešitev prinašalo boljšo usklajenost podjetij s pričakovanji strank. Ko iščete rešitev za digitalizacijo poslovnih procesov, pridite k nam!
Poslovna rast je danes neposredno povezana z informacijskimi rešitvami.
Danes se najmočnejša konkurenca lahko pojavi nenadoma in nepričakovano. Taksi podjetja trepetajo pred podjetjem, ki nima v lasti niti enega taksija. Mednarodna trgovska korporacija vsak dan zasluži milijone brez ene same trgovine. Izkoristite sodobno tehnologijo in poskrbite za spremembe, preden to storijo drugi!
1
Stranke od vas pričakujejo izjemno pozornost in natančnost pri posredovanju sporočil. Metode množičnih pošiljanj elektronskih sporočil in sklicevanja na javne osebnosti so vse manj pomembne. Vaše stranke pričakujejo, da jih poznate do obisti, da jim znate ponuditi točno tisto, kar potrebujejo, v pravem trenutku in na pravi način. Za uresničitev teh pričakovanj se povežite z nami in skupaj bomo zgradili najboljše, učinkovite in sodobne rešitve.
2
Uporaba CRM rešitev ni nekaj novega. Zato pričakujete od ponudnika CRM vse kaj več, kot le prodajo licenc programskega paketa. Pričakujete tesno integracijo z vašim poslovnim sistemom, uporabo obstoječih podatkovnih virov in povezavo z vašimi najsodobnejšimi digitaliziranimi storitvami. Pri nas integriramo CRM in BPM rešitve z vašimi obstoječimi sistemi in jih nadgradimo s spletnimi storitvami in aplikacijami za večje zadovoljstvo vaših strank.
Toni Zupančič
Svetovalec
T01 600 7000
Etoni.zupancic@src.si