SRC Kontaktni center

upravljanje storitev

Vpeljava KONTAKTNEGA CENTRA je poseben izziv, ki presega informacijsko tehnologijo. Izberite partnerja, ki to razume!

BREZPLAČEN POSVET

BPM

Dolgoročno preživijo le optimizirani.

SRC | Upravljanje IS

KONTAKTNI CENTER JE VEČ KO LE
KLICNI CENTER

Stranke pričakujejo enostavno in hitro vzpostavitev kontakta z vami, tudi izven delovnega časa. Stik s stranko ni več omejen le na telefon. Vsi želimo uporabljati tudi e-pošto, klepete v živo ali socialna omrežja.

SRC | Upravljanje IS

KO STRANKE
GOVORIJO O VAS

…je pomembno, da dobro prisluhnete. Seveda ni enostavno. Poleg klasičnih komunikacijskih kanalov vaše stranke danes uporabljajo tudi socialna omrežja. Jim lahko sledite? Dovolite, da vam pomagamo!

SRC | Upravljanje IS

POVEČAJTE
PRODAJO

Aktivno poslušanje strank vpliva na njihovo zadovoljstvo in lojalnost. Zadovoljna stranka lahko postane vaš najboljši zagovornik. S pravo tehnologijo bo vaša prodajna ekipa bo vedno ob pravem času na pravem mestu.

STORITVE SRC KONTAKTNEGA CENTRA

SRC ponuja KONTAKTNI CENTER v oblaku, kot storitev s celovito paleto funkcionalnosti sodobnih kontaktnih centrov:

1

Upravljanje klicev, čakalne vrste, glasovni odzivniki.

2

Interaktivni glasovni odzivnik in razporejanje klicev.

3

Agentsko mesto v postavitvi z namiznim IP telefonom, slušalk, aplikacije za upravljanje s klici in povezavo s CRM sistemom.

4

Izvajanje nadzora kontaktnega centra, snemanje, arhiv in statistična poročila.

ARHITEKTURA SISTEMA

  • Vse komponente so podvojene in so na dveh ločenih lokacijah, kar omogoča popolno redundanco. Stranka se preko virtualne zasebne povezave – VPN povezuje do SRC CCaaS storitve.
  • Na primarni lokaciji tečejo primarni virtualni strežniki: IP telefonska centrala kontaktni center snemalni strežnik. Na sekundarni lokaciji tečejo vsi sekundarni virtualni strežniki.
  • Poleg fizičnih strežnikov za varnost skrbita usmerjevalnika s funkcionalnostjo IP-IP prehoda, ki omogočata varen prehod v javno omrežje preko SIP trunka.
  • Na agentskih delavnih mestih potreben Ethernet priklop v lokalno omrežje in IP povezljivost do strežnikov kontaktnega centra.
  • IP telefoni so lahko napajani preko lokalnega napajalnika ali preko PoE omrežnih stikal. Agenti lahko uporabljajo tudi programske telefone.

ZAKAJ SRC KONTAKTNI CENTER?

1

Poleg tehničnega razpolagamo tudi s potrebnim poslovnim znanjem s področij trženja in prodaje za učinkovito uvedbo, razvoj in uporabo sistema, vključujoč sprejem s strani zaposlenih.

2

Z uvedbo rešitev KONTAKTNEGA CENTRA imamo konkretne izkušnje in preverljive reference.

3

Naše rešitve temeljijo na CISCO rešitvah za kontaktne centre.

4

Kontinuirano spremljamo razvoj rešitev KONTAKTNIH CENTROV.

5

Kot sistemski integrator poznamo in znamo povezovati raznolike sisteme in tehnologije.

6

Ponujamo vam rešitve v skladu s pravili standardnega razvoja ali na ključ, postavljeno pri vas ali pri nas.

7

Tehnična in poslovna znanja ter izkušnje znamo preliti v konkretne rešitve z dodano vrednostjo za vas.

8

Smo zanesljiv dolgoročen partner s stabilnim poslovanjem in pozitivnimi rezultati.

9

Zagotavljamo optimalno razmerje med obsegom, kakovostjo in ceno izvedbe.

Vpeljava KONTAKTNEGA CENTRA je poseben izziv, ki presega informacijsko tehnologijo.

Izberite partnerja, ki to razume!

Brezplačen posvetPišite nam ali pa nas pokličite in si zagotovite brezplačno predstavitev ali pa zahtevajte ponudbo.

Klemen Renko
Namestnik vodje programa Komunikacijski inženiring
T01 600 7000
Eklemen.renko@src.si

SRC | Klemen Renko

Vaše ime in priimek *

Ustanova ali podjetje

E-poštni naslov *

Vaš telefon