Search
Close this search box.

SRC demografski strežnik uporablja vrsta digitalnih rešitev v zdravstvenih ustanovah

SRC Health DEMOGRAFSKI STREŽNIK uporablja vrsta produktov, ki bogatijo ekosistem digitalnih rešitev v zdravstvenih ustanovah.

SRC Health demografski strežnik uporablja vrsta produktov, ki bogatijo ekosistem digitalnih rešitev v zdravstvenih ustanovah

Demografski podatki so pomemben del podatkov v zdravstvu. Z njimi zagotavljamo enolično identifikacijo in so osnova za komunikacijo, izmenjavo podatkov in obdelavo medicinskih podatkov.

Naše zdravstvene rešitve že desetletja zbirajo tudi demografske podatke o pacientih in njihovih gibanjih znotraj ustanov. Zaradi naraščajočega števila integracij z različnimi sistemi in podsistemi uporabljamo standardizirane vmesnike za povezavo in izmenjavo. Zadnji taki primeri uporabe so eKarton, cepljenja, patronaža in naročanja v mikrobiološki laboratorij.

Demografski strežnik uporablja v svetu zelo razširjen standard HL7/FHIR, kar omogoča, da so demografski podatki na voljo povezanim sistemom na enoten način. Ker je komunikacija standardizirana, lahko rešitev deluje samostojno kot osnova različnim aplikacijam, ki jih na ta način združuje. Ustanove, ki uporabljajo naše sisteme, so na ta način pripravljene za integracijo s programskimi rešitvami in medicinskimi napravami drugih proizvajalcev.

Ko bo Register demografskih in statusnih podatkov (RDSP) polno zaživel na nacionalni ravni, bo integracija z demografskim strežnikom zagotovila ažurno posodabljanje demografskih podatkov in bodo podatki v povezanih lokalnih sistemih vedno pravilni, ažurni in pripravljeni za komunikacijo s pacientom in medicinsko obravnavo.

Preberi tudi

Prijavi se na SRC novičke

Novice v svetu IT tehnologije

Pišite nam za predstavitev poslovne rešitve

SRC Dogodek

Rešitve za prehod na Cloud-native IT infrastrukturo za digitalne platforme

9. april 2024 ob 9h

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.