Search
Close this search box.

SRC Secure varnostna storitev v oblaku

#CloudSecurity #SOC #SecureConnections #FireWall #VPN #JanezGruden

Varnosti ni mogoče zagotavljati zgolj z varovanjem posameznih gradnikov informacijskega sistema.

Varnostne grožnje so razpršene, zato mora biti podobno razpršeno tudi varovanje sistema. S SRC SECURE, v sklopu storitev blagovne SRC SMART™, pristopamo k varovanju tehnoloških sklopov omrežij, končnih točk, aplikacij, storitev iz oblaka, podprto s storitvami varnostnega centra (SOC).

SRC storitev upravljanja z varnostjo v oblačnem okolju (Cloud Managed Security)

Storitev nudi infrastrukturo v oblaku za gostovanje upravljanih varnostnih storitev požarnega zidu (FW as a Service) in varnih komunikacijskih povezav (VPN as a Service). Zasnova temelji na varnostnih tehnologijah priznanih partnerjev (Cisco, Palo Alto), sledeč modelu naročnine za rabo gostiteljskih in upravljanih storitev. Najemnikom je na voljo širok portfelj varnostnih mehanizmov za  zagotavljanje varnosti,  s predlogi za odpravo vzrokov na nivoju obravnave posameznih varnostnih incidentov.

Izvajanje se vodi znotraj procesov storitvenega centra s procesnimi koraki zavedenimi v  ITIL  in ISO 900/72001 procedurah ter obveznostmi iz naslova razpoložljivosti (SLA). Zagotovljena je programska podpora z orodji za obravnavo, merjenje in poročanje o dogajanju.

Postavitev omogoča želene politike dostopa ter povezljivosti:

  • Visoko prepustnost, razpoložljivost oz. zanesljivost storitev FW in VPN.
  • Zaščito pred   vsakovrstnimi varnostnimi grožnjami  in obrambo zoper onemogočanje storitev (DDoS).
  • Mehanizme centraliziranega sistema za overjanje  (RBAC, AD, MFA, ISE/802.1x).
  • Orodja za upravljanje geselnih politik in naprav (Cisco ADSM).
  • Upravljanje s programsko opremo za orkestracijo  SRC Orchestrate (provisioning).
  • Avtomatizirano krmiljenje implementacij varnostnih politik, spremljanje (monitoring) in proženja odzivov na dogajanja.

FW as a Service – ključne značilnosti

VPN as a Service – ključne značilnosti

Dogovorjeni nivo storitve (SLA režimi 8/5, 24/7 ) zajema:

  • Upravljanje in zagotavljanje razpoložljivosti storitve.
  • Zahtevano odzivnosti ter odpravo napak znotraj izbranega režima delovanja.
  • Nadgradnje in preventivni pregledi.
  • Spremljanje, obveščanje o nepravilnostih delovanja storitve oz. poteku reševanja.
  • Integracijo s SRC SOC storitvijo varnostnega centra za
    • proaktivno spremljanje varnostnih dogodkov in ukrepanje zoper grožnje,
    • izdajanje priporočil za izvajanje varnostne politike za varnostne incidente

Prijavi se na SRC novičke

Novice v svetu IT tehnologije

Ostale novice

SRC infrastruktura »going digital«

V podjetju SRC se držimo načela rabe novih tehnologij v lastni hiši. Tudi zato odločitev za prehod na intuitivno omrežje nove generacije Cisco DNA, zgrajeno

Želite dvigniti vaš IT
na nov raven?

SRC Dogodek

Rešitve za prehod na Cloud-native IT infrastrukturo za digitalne platforme

9. april 2024 ob 9h

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.