SRC Secure varnostna storitev v oblaku

Varnosti ni mogoče zagotavljati zgolj z varovanjem posameznih gradnikov informacijskega sistema. Varnostne grožnje so razpršene, zato mora biti podobno razpršeno tudi varovanje sistema. S SRC SECURE, v sklopu storitev blagovne SRC SMART™, pristopamo k varovanju tehnoloških sklopov omrežij, končnih točk, aplikacij, storitev iz oblaka, podprto s storitvami varnostnega centra (SOC).
Janez Gruden
Janez Gruden

Tehnični oddelek / infrastrukturne rešitve
CISCO CCIE

#CloudSecurity #SOC #SecureConnections #FireWall #VPN #JanezGruden

SRC storitev upravljanja z varnostjo v oblačnem okolju (Cloud Managed Security)

Storitev nudi infrastrukturo v oblaku za gostovanje upravljanih varnostnih storitev požarnega zidu (FW as a Service) in varnih komunikacijskih povezav (VPN as a Service). Zasnova temelji na varnostnih tehnologijah priznanih partnerjev (Cisco, Palo Alto), sledeč modelu naročnine za rabo gostiteljskih in upravljanih storitev. Najemnikom je na voljo širok portfelj varnostnih mehanizmov za  zagotavljanje varnosti,  s predlogi za odpravo vzrokov na nivoju obravnave posameznih varnostnih incidentov.

Izvajanje se vodi znotraj procesov storitvenega centra s procesnimi koraki zavedenimi v  ITIL  in ISO 900/72001 procedurah ter obveznostmi iz naslova razpoložljivosti (SLA). Zagotovljena je programska podpora z orodji za obravnavo, merjenje in poročanje o dogajanju.

Postavitev omogoča želene politike dostopa ter povezljivosti:

  • Visoko prepustnost, razpoložljivost oz. zanesljivost storitev FW in VPN.
  • Zaščito pred   vsakovrstnimi varnostnimi grožnjami  in obrambo zoper onemogočanje storitev (DDoS).
  • Mehanizme centraliziranega sistema za overjanje  (RBAC, AD, MFA, ISE/802.1x).
  • Orodja za upravljanje geselnih politik in naprav (Cisco ADSM).
  • Upravljanje s programsko opremo za orkestracijo  SRC Orchestrate (provisioning).
  • Avtomatizirano krmiljenje implementacij varnostnih politik, spremljanje (monitoring) in proženja odzivov na dogajanja.

FW as a Service – ključne značilnosti

VPN as a Service – ključne značilnosti

Dogovorjeni nivo storitve (SLA režimi 8/5, 24/7 ) zajema:

  • Upravljanje in zagotavljanje razpoložljivosti storitve.
  • Zahtevano odzivnosti ter odpravo napak znotraj izbranega režima delovanja.
  • Nadgradnje in preventivni pregledi.
  • Spremljanje, obveščanje o nepravilnostih delovanja storitve oz. poteku reševanja.
  • Integracijo s SRC SOC storitvijo varnostnega centra za
    • proaktivno spremljanje varnostnih dogodkov in ukrepanje zoper grožnje,
    • izdajanje priporočil za izvajanje varnostne politike za varnostne incidente

Preberite tudi

Pamet

Umetna inteligenca (UI) za avtomatizirano obravnavanje besedil v naravnem jeziku si je s pomočjo algoritmov nevronskih mrež sposodila pamet (znanje) sveta oz. dostopnih digitaliziranih zbirk podatkov in iz zaprtega kroga sofisticiranih avtomatiziranih sistemov pobegne svet slehernika. Trdijo, da UI ne more povsem nadomestiti naših izkušenj, čustvenih presoj, ne moremo je naučiti naj nadgradi naše znanje – njeni rezultati so predvidevanje. Kam z vso to naravno in umetno pametjo v IT infrastrukturi?)

IT varnost: Ne kradi 1984-2021

L. 2021: v boju zoper digitalni kriminal v IT industriji prevladuje percepcija kibernetske zaščite z množico ljudi v varnostno informacijskih centrih (Security Operations Center – SOC). Tehnološko bleščeče sobane, opremljene z ekrani, vzbujajo neprijetne asociacije z velikim bratom.

IT v zanimivih časih (2020)

O tem, kaj nas je leto 2020 naučilo na področjih digitalne arhitekture, informacijske varnosti, prehoda na delo z aplikacijami za sodelovanje…

Prijavi se na SRC novičke

Novice v svetu IT tehnologije

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.