SRC Secure varnostna storitev v oblaku

Varnosti ni mogoče zagotavljati zgolj z varovanjem posameznih gradnikov informacijskega sistema. Varnostne grožnje so razpršene, zato mora biti podobno razpršeno tudi varovanje sistema. S SRC SECURE, v sklopu storitev blagovne SRC SMART™, pristopamo k varovanju tehnoloških sklopov omrežij, končnih točk, aplikacij, storitev iz oblaka, podprto s storitvami varnostnega centra (SOC).
Janez Gruden
Janez Gruden

Tehnični oddelek / infrastrukturne rešitve
CISCO CCIE

#CloudSecurity #SOC #SecureConnections #FireWall #VPN #JanezGruden

SRC storitev upravljanja z varnostjo v oblačnem okolju (Cloud Managed Security)

Storitev nudi infrastrukturo v oblaku za gostovanje upravljanih varnostnih storitev požarnega zidu (FW as a Service) in varnih komunikacijskih povezav (VPN as a Service). Zasnova temelji na varnostnih tehnologijah priznanih partnerjev (Cisco, Palo Alto), sledeč modelu naročnine za rabo gostiteljskih in upravljanih storitev. Najemnikom je na voljo širok portfelj varnostnih mehanizmov za  zagotavljanje varnosti,  s predlogi za odpravo vzrokov na nivoju obravnave posameznih varnostnih incidentov.

Izvajanje se vodi znotraj procesov storitvenega centra s procesnimi koraki zavedenimi v  ITIL  in ISO 900/72001 procedurah ter obveznostmi iz naslova razpoložljivosti (SLA). Zagotovljena je programska podpora z orodji za obravnavo, merjenje in poročanje o dogajanju.

Postavitev omogoča želene politike dostopa ter povezljivosti:

  • Visoko prepustnost, razpoložljivost oz. zanesljivost storitev FW in VPN.
  • Zaščito pred   vsakovrstnimi varnostnimi grožnjami  in obrambo zoper onemogočanje storitev (DDoS).
  • Mehanizme centraliziranega sistema za overjanje  (RBAC, AD, MFA, ISE/802.1x).
  • Orodja za upravljanje geselnih politik in naprav (Cisco ADSM).
  • Upravljanje s programsko opremo za orkestracijo  SRC Orchestrate (provisioning).
  • Avtomatizirano krmiljenje implementacij varnostnih politik, spremljanje (monitoring) in proženja odzivov na dogajanja.

FW as a Service – ključne značilnosti

VPN as a Service – ključne značilnosti

Dogovorjeni nivo storitve (SLA režimi 8/5, 24/7 ) zajema:

  • Upravljanje in zagotavljanje razpoložljivosti storitve.
  • Zahtevano odzivnosti ter odpravo napak znotraj izbranega režima delovanja.
  • Nadgradnje in preventivni pregledi.
  • Spremljanje, obveščanje o nepravilnostih delovanja storitve oz. poteku reševanja.
  • Integracijo s SRC SOC storitvijo varnostnega centra za
    • proaktivno spremljanje varnostnih dogodkov in ukrepanje zoper grožnje,
    • izdajanje priporočil za izvajanje varnostne politike za varnostne incidente

Preberi tudi

IT varnost: Ne kradi 1984-2021

L. 2021: v boju zoper digitalni kriminal v IT industriji prevladuje percepcija kibernetske zaščite z množico ljudi v varnostno informacijskih centrih (Security Operations Center – SOC). Tehnološko bleščeče sobane, opremljene z ekrani, vzbujajo neprijetne asociacije z velikim bratom.

Prijavi se na SRC novičke

Novice v svetu IT tehnologije

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.