Nove priložnosti za vaše poslovanje in večjo konkurenčnost.
S procesi postopne in dobro premišljene digitalizacije poslovanja vam pomagamo ustvarjati nove poslovne modele. Prenavljamo ali zamenjujemo neučinkovite in zastarele informacijske sisteme, da lahko odgovorijo na aktualne izzive digitalnega trga.
Digitalna transformacija poslovanja je zahtevna naloga. Ne spreminja le izkušenj strank, ampak vpliva tudi na interno delovanje vaše organizacije – spreminja procese, pravila, navade. Naša ekspertna skupina uporablja sodobne metode, ima bogate izkušnje in razume poslovne prednosti, ki jih mora zagotoviti digitalizacija vašega poslovanja. Ta način digitalizacije poslovanja nudi več kot le tehnično izvedbo – pomaga vam vse od ideje in poslovnega modela, do plasiranja vaše nove digitalne storitve na trg.
Novi poslovni modeli, ki jih je omogočila digitalizacija, niso nujno uspešni. Možnosti za uspeh rastejo šele v sodelovanju z multidisciplinarnimi ekipami. To so strokovnjaki, ki znajo hkrati umestiti nove storitve v računalniški oblak, na pametne mobilne naprave, po potrebi povezati z IoT tehnologijo in umetno inteligenco. S takšno ekipo smo eden od redkih ponudnikov, ki vam nudi celostno storitev digitalne preobrazbe vašega poslovanja.
Našim strankam pomagamo pri digitalizaciji posamičnih poslovnih procesov in pri izdelavi povsem novih, inovativnih storitev. Sodobna informacijska infrastruktura prinaša številne poslovne priložnosti, zato izkoristite naše zmožnosti, izkušnje in znanje.
SRC d.o.o.
Tržaška cesta 116
1001 Ljubljana, Slovenija
T: +386 1 600 7000
E: src@src.si
SRC Infonet d.o.o.
Cesta na Okroglo 7
4202 Naklo, Slovenija
T: +386 4 600 7600
E: info@infonet.si
Ste bili s storitvami naših sodelavcev zelo zadovoljni? Mislite, da je še prostor za izboljšave?
Logotipi v različnih formatih.
Politiki okoljske in družbene odgovornosti
Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.
Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.