InfoCert vašim digitalnim transakcijam dodaja inovacije in zaupanje

InfoCert vašim digitalnim transakcijam dodaja inovacije in zaupanje
13. 10. 2017 Adam Sabljakovic

MARC STRAAT

InfoCert, Head of InfoCert International

InfoCert vašim digitalnim
transakcijam dodaja inovacije
in zaupanje

V digitalni dobi vedno več storitev kupujemo na spletu.

Tudi na trg finančnih storitev vstopajo novi igralci, visoko tehnološka podjetja, t.i. fintech-i in poskušajo zasesti prostor, ki je bil stoletja namenjen klasičnim finančnim ustanovam. Fintech-i so s svojim disruptivnim pristopom in novimi storitvami postavili nove standarde uporabniške izkušnje, zato so tudi tradicionalni ponudniki finančnih storitev prisiljeni stalno inovirati in razvijati svojo ponudbo, če želijo ostati dolgoročno v igri.

Ob tem pa morajo ves čas paziti, da še naprej zagotavljajo tudi dodano vrednost v obliki ZAUPANJA. V nekaterih državah so stopnje goljufij v spletnem bančništvu eksponentno narasle. Da bi izničila te negativne učinke na »online« storitve je EU sprejela novo uredbo eIDAS, ki zagotavlja najvišjo raven zaupanja in varnosti v digitalnem svetu. Vzporedno je podjetje InfoCert, največji certifikacijski organ in kvalificiran ponudnik storitev zaupanja Eidas, razvil tehnološko platformo za pospešitev online bančništva z najvišjo stopnjo zaupanja po vsej Evropi, tudi v Sloveniji.

tablet-top-mq-min

TOP: INFOCERTOVA ZAUPANJA VREDNA REŠITEV ZA »ONBOARDING« IN DIGITALNE NAROČNINE

InfoCert, član Tecnoinvestimenti Group, je platformo poimenoval TOP – Trusted Onboarding Platform. Ime je nastalo na osnovi najbolj priljubljene uporabe te platforme, pridobivanje novih strank. Platforma pa je seveda primerna tudi za obstoječe stranke, kjer nove storitve potrebujejo višjo raven zaupanja.

TOP je patentirana rešitev za identifikacijo stranke in elektronski podpis na vseh napravah – namiznem računalniku, tablici, pametnem telefonu – na kateri koli ravni varnosti. TOP nudi strankam bistveno hitrejši »onboarding« proces, višje stopnje konverzije za prodajo, takojšnjo skladnost, kratka obdobja odplačevanja investicije in povečane prihodke.

Platforma je sestavljena iz več kot 10 gradnikov, ki so povezani prek integracijske plasti in upošteva veljavne predpise regulatorjev finančne industrije ter industrijske standarde. Njena arhitektura je bila razvita z upoštevanjem povratnih informacij InfoCertovih strank z različnih geografskih območij in iz različnih sektorjev, kot so finančne storitve, telekomunikacije, javne službe ter drugi.

Za TOP je značilnih več modulov za identifikacijo, možnost uporabe naprednega ali kvalificiranega podpisovanja, zanesljiva dostava in dolgoročna hramba. TOP je skladen s predpisom o preprečevanju pranja denarja (AML) in politiko dobrega poznavanja svojih strank (KYC) ter je bil v skladu z uredbo EU certificiran s strani organov za nadzor zanesljivih storitev in organov za zasebnost podatkov.

ZMANJŠANJE TVEGANJA

  • standardizirano dovoljenje,
  • digitalni nadzor nad transakcijami,
  • najvišja zakonska vrednost,
  • močna identiteta.

Učinkovitost in zmogljivost

  • popolnoma brezpapirno poslovanje,
  • online “onboarding” strank,
  • na voljo kjer koli in kadar koli,
  • digitalni podpis,
  • centralizirana zaledna pisarna.

Povečani prihodki

  • novi trgi in potencialne stranke,
  • prenovljena in inovativna ponudba,
  • spodbujanje impulzivnega nakupa,
  • pospeševanje sklepanja poslov.

Prihranek

  • ni potrebe po fizičnih virih,
  • brez izmenjave papirnatih dokumentov,
  • učinkovita geografska pokritost.

Zgodbe o uspehu

InfoCertovo platformo TOP uspešno uporablja več kot dvajset velikih strank v različnih dejavnostih, pri čemer je bilo od začetka delovanja uspešno izvedenih že več kot milijon zahtev za identiteto. Kombinacija enostavne uporabe in visokih varnostnih standardov je privedla do drastičnega znižanja stopnje goljufij v primerjavi z analognimi procesi identifikacije.

V bančni industriji smo podprli Widibo, italijansko digitalno banko, ki je prišla na trg leta 2014 in je prva italijanska banka, ki zahvaljujoč InfoCertovim tehnologijam za »onboarding« strank za odprtje gotovinskega računa svojim strankam nudi 100% online izkušnjo. Na trgu hitrih posojil je družba ING povzročila revolucijo svojega procesa izplačil z vključitvijo InfoCertovega digitalnega procesa v spletno stran banke za hitro financiranje posojil malim in srednje velikim podjetjem ter za potrošniška posojila.

S ciljem imeti popolnoma digitalen »onboarding« proces je družba FINECO s pomočjo Infocertovega kontaktnega centra v celoti izvedla oddaljeno video identifikacijo za nove stranke v banki.

“Pri ocenjevanju referenčnih partnerjev smo ugotovili, da je InfoCert najbolj zanesljiv in ima zaokroženo ponudbo.”

DANIELA PIVATO, WIDIBA

Daniela-Pivato-Widiba
Paolo-Giambertone-ING

“Glede na vlogo ponudnika zaupanja vrednih storitev in njegovo mednarodno prisotnost je InfoCert zaupanja vreden partner na področju digitalnih transformacij”

PAOLO GIAMBERTONE, ING

Platformo TOP so izbrale tudi stranke s področja potrošniškega financiranja. Na primer družba Findomestic, eden najpomembnejših igralcev na področju potrošniških kreditov v Italiji, odobri osebna posojila za dober nakup s postopkom identifikacije, ki ga izvedejo zastopniki.

V zavarovalništvu je Generali, velik mednarodni igralec, sprejel rešitev TOP za podpis pogodb z grafometričnim podpisom, tako v spletnem kot tradicionalnem okolju.

Uporabnost so odkrili tudi v energetiki in telekomunikacijski industriji. V prvi kategoriji platformo TOP uporblja družba Enel za digitalizacijo naročniškega postopka na osnovi osebne identifikacije, ki jo neposredno vodi operater. V telekomunikacijah pa družbi Wind in Vodafone uporabljata storitve za oddaljeno spletno identifikacijo za prodajo kartic SIM na spletni strani podjetja.

Poslovne metrike

InfoCert je družbi Forrester Consulting Group naročil izvedbo študije Total Economic Impact™ (TEI) in proučitev potencialne donosnosti naložb (ROI), ki jo podjetja lahko uresničijo z uvedbo platforme TOP.

Cilj te raziskave je bila ocena potencialnega finančnega vpliva InfoCerta na njihove organizacije. Z InfoCertovo platformo TOP lahko finančne institucije pridobijo nove stranke v celoti prek digitalnih kanalov in še vedno potrdijo identiteto strank, da se izognejo goljufijam. InfoCert finančnim igralcem omogoča doseganje uporabniške izkušnje, ki jo potrošniki danes zahtevajo.

Družba Forrester je kvantificirala prednosti, stroške, tveganja in fleksibilnost na osnovi intervjujev z izbrano InfoCertovo stranko, ki deluje na finančnem trgu in uporablja rešitev TOP. Na podlagi povratnih informacij stranke je družba Forrester ocenila, da ima ta naložba naslednji triletni, tveganjem prilagojen finančni vpliv na organizacijo:

  • Trenutna neto vrednost: 11.6 M Eur.
  • Donostnost naložbe: 174%.
  • Obdobja odplačevanja: 0,6 meseca.
  • Povečan vpis strank: 30%.
  • Zmanjšanje števila goljufij za faktor 6.

 

“Z InfoCertom smo spremenili način, kako upravljamo notranje in zunanje procese.”

MARCO BARRA CARACCIOLO, ENEL

Marco-Barra-Caracciolo-ENEL

Iz študije lahko zaključimo, da digitalna transformacija pomeni stvari opravljati na drugačen način. Digitalna rešitev, kot je TOP, lahko prinese več kot samo digitalno transakcijo, kar strankam omogoča pomembne dodatne prednosti, ne le ekonomske.

Študija recimo poudarja, kako je uporaba platforme TOP znatno znižala stopnjo goljufij in izboljšala uporabniško izkušnjo.

InfoCert s platformo TOP prevzema odgovornost, povezano z identifikacijo strank in procesom podpisovanja, kar za stranke pomeni manjše tveganje za poslabšanje ugleda ali padec vrednosti blagovne znamke. In še več kot to, platforma TOP v celoti odgovarja na aktualne potrebe strank po sodobnih in inovativnih finančnih storitvah.

Vse SRC rešitve imajo vgrajene InfoCertove produkte za identifikacijo in podpisovanje.

Če uživate v člankih, jih delite s prijatelji. Lepe stvari je lepo deliti.