Nadgradnja je prispevala k dobrim rezultatom
Branko Greganović,
predsednik izvršnega odbora NLB Banke a.d. Beograd
KAKO VI VIDITE POLOŽAJ “ORIGAMIJA” V CELOTNEM IS-JU BANKE? KAKŠNE SO MOŽNOSTI NJEGOVE UPORABE V RAZLIČNIH POSLOVNIH PROCESIH V BANKI?
Rešitev Origami ima središčno vlogo pri razvoju poslovnih procesov v banki, ker kombinira delovni tok in funkcionalnosti eDMS-ja, s tem pa zagotavlja možnost zajemanja poslovnih procesov end-to-end skozi sistem kot tudi dokumentacijo, ki spremlja vse faze procesov.
V KOLIKŠNI MERI JE IMPLEMENTACIJA KREDITNIH POSTOPKOV ZA FIZIČNE OSEBE SKOZI “ORIGAMI” PRISPEVALA K VEČJI UČINKOVITOSTI, BOLJŠEMU NADZORU IN SPLOŠNO GLEDANO NADGRADNJI TEH POSTOPKOV V BANKI?
Implementacija novega postopka v sistemu nam je po eni strani zagotovila upravljanje in transparentnost postopkov, po drugi strani pa tudi pomembno povečanje učinkovitosti postopkov. Tako smo nadgradili kakovost storitve za svoje stranke in, kar je za nas najpomembnejše, prispevali k njihovemu zadovoljstvu pri sodelovanju z banko.
KAKO OCENJUJETE VPLIV TEH UČINKOV NA SKUPEN POSLOVNI REZULTAT NLB BANKE V SRBIJI?
Zadovoljni smo z doseženimi rezultati v prvi polovici leta, saj smo ne samo dosegli, pač pa v nekaterih segmentih tudi presegli načrtovane cilje. Nadgradnja postopkov je zagotovo prispevala k dobrim rezultatom in vplivala na zadovoljstvo zaposlenih, ki lažje in preprosteje opravljajo svoje naloge, kot tudi na zadovoljstvo naših strank zaradi kakovostnejših in učinkovitejših storitev.
KAKŠNA SO VAŠA PRIČAKOVANJA OD IMPLEMENTACIJE KREDITNIH POSTOPKOV ZA PRAVNE OSEBE?
Na osnovi pozitivne izkušnje implementacije kreditnih postopkov za fizične osebe smo SRC-u zaupali še eno, kompleksnejšo nalogo. Pričakovanja so visoka, ampak po do sedaj videnem realna. Že v drugi polovici leta pričakujemo bistveno nadgrajen postopek kreditiranja pravnih oseb.