BORUT HVASTI
Oddelek za razvoj storitev in prodajnih poti, Abanka
Oblikovna prenova Abaneta
Maja smo v Abanki objavili novo različico spletne banke Abanet s povsem prenovljenim videzom, oblikovanim na podlagi sodobnih smernic in analize izkušenj uporabnikov.
Prenovo smo izvedli s podporo poslovnih partnerjev, med katerimi je SRC poskrbel za tehnični del rešitve, Kolektiv in Appoteka pa za oblikovni del. Toda pravkar zaključena temeljita oblikovna prenova je zgolj eden prvih korakov na poti uresničevanja širše digitalne strategije banke. Tudi v prihodnje bomo namreč upoštevali sodobne trende in svojim strankam omogočali lažjo in učinkovitejšo uporabo Abančnih digitalnih poti ter dostop do novih možnosti, ki jih potrebujejo za celovit pregled in upravljanje z osebnimi financami.
Glavne novosti v prenovljeni spletni banki Abanet
- Prenovljeni Abanet deluje na osnovi odzivnega spletnega dizajna, kar pomeni, da se prikaz prilagaja velikosti uporabnikovega zaslona oziroma prikaznega okna spletnega brskalnika.
- Vsak uporabnik si lahko nastavi do 5 bližnjic, ki omogočajo hiter dostop do najpogosteje uporabljenih prikazov in storitev.
- Poleg tega sta izbira možnosti in upravljanje z nastavitvami zdaj poenostavljena; možnosti oz. gumbi, med katerimi uporabnik lahko izbira, pa so opaznejši.
Nenazadnje novi Abanet prinaša bolj pregledno strukturiran pregled pomembnih informacij, vezanih na poslovanje uporabnikov (naloge v čakalnici, prejeti e-dokumenti ipd.), prikaz novic in oglaševanje aktualne ponudbe.
Nov izgled domače strani, ki deluje na osnovi odzivnega spletnega dizajna. V levem meniju si uporabnik lahko uredi svoje bližnjice, predvsem pa se po zaslugi preglednosti lažje znajde med pregledom poslovanja, novicami in novo ponudbo.