MIHA KAUFMAN
Das Vrstomat
conhIT, Berlin
IZ POTREBE SE JE RODILA REŠITEVVRSTOMAT
Nezadovoljstvo in slaba volja se v bolnišnicah večinoma pojavita na podobnih točkah. Bolniki se morajo običajno pred pregledom prijaviti pri sprejemnem pultu, kjer se zabeleži njihov prihod in pripravi digitalni zapis obiska. Po uspešni prijavi pa imajo bolniki vedno ista vprašanja, npr. kje je ambulanta, kjer se bo zgodil njihov pregled, kdaj bodo na vrsti, koliko bolnikov je še pred njimi, skratka nimajo dovolj informacij, kar razumljivo povzroča slabo voljo.
“Konec aprila 2018 smo se ponovno udeležili Berlinskega sejma conhIT (Connecting healthcare and IT), največjega te vrste v Evropi. Sejma se je udeležilo več kot 10.000 obiskovalcev. Obiskovalce so najbolj zanimala naslednja področja: »mobilne zdravstvene rešitve«, »programska oprema za bolnišnice« in »varnost s področja informacijske tehnologije«. SRC Infonet je v sodelovanju z nemškim partnerjem Clinicall predstavil celovito rešitev Vrstomat, kar je obiskovalce močno navdušilo.”
Podobne težave se pojavljajo na drugi strani pulta: medicinske sestre v ambulantah pogosto niso seznanjene, da je bolnik že prispel v bolnišnico in koliko naročenih bolnikov že čaka v čakalnici.
VRSTOMAT – REŠITEV, KI NAVDUŠUJE
Vrstomat omogoča celoten postopek samoprijave bolnika v zdravstvenih ustanovah. Bolnik, ki je naročen na pregled in ima urejene podatke, se lahko ob prihodu v bolnišnico z vstavitvijo kartice zdravstvenega zavarovanja v Vrstomat samodejno prijavi.
Po približno 10 sekundah se v sistemu Vrstomat izvede preverjanje pogojev, zapis v bolnišnični informacijski sistem, prikaz bolnika z zaporedno številko in začetnicami na televizijskih zaslonih, kjer se kažejo čakalne vrste za posamezne ambulante.
Poleg tega, da se z Vrstomatom ponavljajoči se postopki izvedejo samodejno in se tako bolniku skrajša čakanje pred sprejemnim pultom, bolnik tudi na televizijskih zaslonih v čakalnicah nemudoma vidi, kakšen je vrstni red čakajočih.
Hkrati je medicinsko osebje v ambulantah takoj obveščeno o prihodu bolnika, zanj pa se odpre nova digitalna obravnava.
Medicinsko osebje nato z enim klikom bolnika obvesti, da je na vrsti za pregled, kar se zvočno in z obvestilom prikaže na televizijskem zaslonu, kjer so prikazane čakalne vrste za ambulante.
NAJVEČJE PREDNOSTI VRSTOMATA:
- bolnik ob samoprijavi prejme vse potrebne informacije o pregledu,
- ukinitev čakalnih vrst pred sprejemnim pultom,
- razbremenitev administrativnega in zdravstvenega osebja,
- ponavljajoči se postopki v informacijskem sistemu se izvedejo samodejno,
- pravočasna obveščenost zdravstvenega osebja o prihodu bolnika v bolnišnico,
- v čakalnicah lahko bolniki spremljajo približni čas sprejema
“Poleg tega, da se z Vrstomatom ponavljajoči se postopki izvedejo samodejno in se tako bolniku skrajša čakanje pred sprejemnim pultom, bolnik tudi na televizijskih zaslonih v čakalnicah nemudoma vidi, kakšen je vrstni red čakajočih.”