Najbolj učinkovita banka

Najbolj učinkovita banka
23. 2. 2018 Adam Sabljakovic

ALENKA ŠTEFANIČ SPLICHAL

Najbolj učinkovita banka

Danes je digitalizacija v bančništvu pravi izziv in mi se dobro spoprijemamo z njim.

MIRKO ŠPANOVIĆ

Namestnik predsednika izvršnega odbora
Addiko Bank Srbija

Mirko Španović je diplomiral na Ekonomski fakulteti v Beogradu, smer finance in bančništvo. Kariero v bančništvu je začel leta 1984 v PKB banki kot direktor Sektorja za fizične osebe. Leta 2005. je prišel v Hypo Alpe-Adria-Bank a.d. Beograd, ki se je kasneje preoblikovala v Addiko bank in kjer danes opravlja funkcijo namestnika predsednika izvršnega odbora.

Mirko1

Zaradi kakovosti rešitve je bilo podjetje SRC leta 2016 izbrano za dobavitelja Informacijskega sistema za obdelavo kreditnih VLOG za fizične osebe (APS) v celotni skupini Addiko. Kako vidite položaj te rešitve v sistemu banke? Kakšne so možnosti njegove uporabe v različnih poslovnih procesih?

Addiko Bank Srbija je bila v Skupini Addiko izbrana kot pilotna banka za implementacijo APS. V zadnjem kvartalu leta 2017 smo uspešno implementirali to aplikacijo. Zaradi tega je naša banka sposobna bolj učinkovito in predvsem hitreje potrjevati kredite fizičnim osebam kot naša konkurenca. Mnogi primeri zadnjih nekaj tednov so nam potrdili, da je čas za odločitev o odobritvi kreditnih produktov krajši od pet minut.

 

Na kakšen način je uvedba te rešitve prispevala k večji učinkovitosti, boljšemu spremljanju in izboljšanju poslovnih procesov v vaši banki?

Po uvedbi te rešitve je Addiko Bank verjetno najbolj učinkovita banka na srbskem trgu na področju procesa odobravanja kreditnih produktov. Število parametrov, ki se izvajajo v postopku ter neposredna povezanost z odločevalskim orodjem, ki prinaša končno odločitev o odobritvi kreditnih produktov, sta omogočila implementacijo najvišjih standardov tveganja v kreditnem procesu.

 

Kako pa je ta rešitev pomagala izboljšati vaš odnos s strankami?

Zgoraj omenjeno izvajanja APS je le del edinstvenega »front-end« procesa, ki ga v komunikaciji s strankami uporabljamo kot celovito »front-end« rešitev. Prejšnje leto smo v okviru te rešitve na primer uvedli tudi postopek odprtja računov strank v časovnem obdobju, krajšem od dveh minut.

 

Kako ocenjujete vpliv teh učinkov na celoten poslovni rezultat?

Addiko Bank Srbija postaja ena od vodilnih na lokalnem balkanskem trgu, vezano na pospeševanje procesa v komunikaciji s strankami. Učinkovitost novih procesov je tudi eden od glavnih argumentov v naših marketinških kampanjah.

 

Kakšni so vaši načrti za prihodnost?

V prihajajočem obdobju nameravamo povezati našo rešitev z vsemi komunikacijskimi kanali, ki jih uporabljamo v odnosu s strankami.

Prav tako načrtujemo, da bomo ena od prvih bank v regiji, ki opravlja storitve non-stop oziroma na način 24/7/365, kjer bo vaša rešitev igrala ključno vlogo.

 

Mirko2

Če uživate v člankih, jih delite s prijatelji. Lepe stvari je lepo deliti.