Search
Close this search box.

Kibernetski incidenti v praksi – SRC na INFOSEK 24

Spoznajte tehnološke in procesne pristope pri obravnavi kibernetskih incidentov. SRC na INFOSEK 24 predstavlja praktične primere reševanja napadov.

Tehnološki in procesni pristopi pri obravnavi kibernetskih incidentov: odkrivanje, analiza in reševanje

Ko smo soočeni z resnim kibernetskim incidentom kolebamo med dvema možnostma. Prva je, da vse pobrišemo in postavimo na novo. Druga pa je, da skušamo razumeti vzroke napada, narediti oceno škode ter na ta način odpraviti posledice vdora.

V prispevku bomo predstavili nekaj praktičnih primerov odziva na kibernetske incidente, metode njihovega odkrivanja, analize in reševanja. Poudarek bo na praktičnih pristopih, ki smo jih v podjetju SRC uporabili pri odzivu na incidente, vključno z identifikacijo virov napada, zbiranjem forenzičnih dokazov, analizo škode ter implementacijo ukrepov za preprečevanje prihodnjih napadov.

Predavatelja:

Simon Simčič se že več kot 15 let ukvarja s področjem informacijske varnosti. Izkušnje si je nabral z različnimi varnostnimi sistemi in sistemi za varnostno spremljanje. Trenutno je zaposlen pri podjetju SRC kot Arhitekt IT

Marko Pust je v podjetju SRC zaposlen kot vodja oddelka kibernetske varnost. Svoje dolgoletne izkušnje je nabiral v velikih korporacijah, kot so IBM, AT&T in RSA, ter pri vodilnih slovenskih IT-podjetjih. V zadnjih nekaj letih je deloval predvsem na področju kibernetske in informacijske varnosti.

Prijavi se na SRC novičke

Novice v svetu IT tehnologije

Ostale novice

Želite dvigniti vaš IT
na nov raven?

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.