
Pamet
Umetna inteligenca (UI) za avtomatizirano obravnavanje besedil v naravnem jeziku si je s pomočjo algoritmov nevronskih mrež sposodila pamet (znanje) sveta oz. dostopnih digitaliziranih zbirk
Umetna inteligenca (UI) za avtomatizirano obravnavanje besedil v naravnem jeziku si je s pomočjo algoritmov nevronskih mrež sposodila pamet (znanje) sveta oz. dostopnih digitaliziranih zbirk
SRC je v sodelovanju s Creatio in Raiffeisen Bank 9.3.2023 v Ljubljani premierno predstavil poslovne in tehnološke prednosti Creatio rešitev za obvladovanje poslovnih procesov, CRM
SRC je ponosen, da je dosegel Cisco DevNet specializacijo v domeni DevOps tehnologij, ki združuje IT omrežne strokovnjake in razvijalce programske opreme v eno skupnost.
2.3.2023 @ 11:54 Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih
SRC-u je pri poslovanju pomembno hoditi v koraku s časom, zato smo še posebno pozornost in trud namenili odgovorni in zgledni skrbi za okolje –
S pomočjo evropskih sredstev na poti digitalne preobrazbe gradbenega podjetja GIC GRADNJE in konzorcijskih partnerjev SRC, Robotina in Sunesis.
Financira Evropska unija V mesecu novembru smo po 34 mesecih končali projekt Poll Free, v sklopu katerega smo razvijali platformo, ki meri in spremlja kakovost
Financira Evropska unija – NextGenerationEU Konzorcij podjetij v sestavi GIC GRADNJE d.o.o., SRC d.o.o., Robotina d.o.o. in Sunesis d.o.o. je pridobil sredstva EU v okviru
Microsoft je postavil končni datum onemogočanja osnovnega preverjanja pristnosti v Exchange Online, ki je 1. oktober 2022. Novica ni nova, Microsoft je o tem oznanil
V čast nam je, da lahko podpremo odličen projekt Univerze v Mariboru, projekt INNOVUM-Tehnološki inovacijski center! S Fakulteto za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v
SRC d.o.o.
Tržaška cesta 116
1001 Ljubljana, Slovenija
T: +386 1 600 7000
E: src@src.si
Ste bili s storitvami naših sodelavcev zelo zadovoljni? Mislite, da je še prostor za izboljšave?
Logotipi v različnih formatih.
Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.
Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.