Naša služba za podporo uporabnikom je vedno pripravljena pomagati. Ko prijavite napako, jo nemudoma obravnavamo in poskušamo rešiti v najkrajšem času. Za zahtevnejše primere pa takoj aktiviramo strokovnjake – sistemske in aplikativne inženirje ali programerje. Tako zagotavljamo hitro odpravo težav in neprekinjeno delovanje storitev.
Nudimo podporo z različnimi ravnmi storitev (SLA): od standardne podpore med delovnim časom (8/5) do 24-urne pomoči vse dni v tednu (24/7). Vsako prijavo skrbno evidentiramo, kar vam omogoča pregled nad zgodovino incidentov in izboljšave vaših sistemov.
Naša ekipa ima bogate izkušnje in ob prijavi težave najprej sama poišče rešitev. Za kompleksne težave pa nemudoma aktivira ustrezne strokovnjake – programerje, sistemce ali specialistične inženirje. Naš cilj je hitro in strokovno rešiti vaše težave.
S strogim spoštovanjem dogovorjenih odzivnih časov (SLA) zagotavljamo hitro pomoč, pogosto celo hitreje, kot določajo pogodbe. Vaše zadovoljstvo je naša prioriteta.
SRC Ljubljana
Tržaška cesta 116
1000 Ljubljana
Slovenija, EU
SRC Maribor
Gosposvetska cesta 29
2000 Maribor
Slovenija, EU
Tel: +386 1 600 7000
Mail: src@src.si