Software

Podpora uporabnikom. Zanesljivo, hitro in prijazno.

Takojšnja pomoč in hitre rešitve

Naša služba za podporo uporabnikom je vedno pripravljena pomagati. Ko prijavite napako, jo nemudoma obravnavamo in poskušamo rešiti v najkrajšem času. Za zahtevnejše primere pa takoj aktiviramo strokovnjake – sistemske in aplikativne inženirje ali programerje. Tako zagotavljamo hitro odpravo težav in neprekinjeno delovanje storitev.

SLA podpora
24/7 uporabniška podpora
Reševanje incidentov

Prilagojeno vašim potrebam

Več nivojev podpore

Nudimo podporo z različnimi ravnmi storitev (SLA): od standardne podpore med delovnim časom (8/5) do 24-urne pomoči vse dni v tednu (24/7). Vsako prijavo skrbno evidentiramo, kar vam omogoča pregled nad zgodovino incidentov in izboljšave vaših sistemov.

Strokovna ekipa

Usmerjeno v rešitve

Naša ekipa ima bogate izkušnje in ob prijavi težave najprej sama poišče rešitev. Za kompleksne težave pa nemudoma aktivira ustrezne strokovnjake – programerje, sistemce ali specialistične inženirje. Naš cilj je hitro in strokovno rešiti vaše težave.

Potrebujete zanesljivo uporabniško podporo?

Kontaktirajte nas in zagotovite svojim uporabnikom hitro in strokovno pomoč.

Vedno dosegljivi, vedno zanesljivi

S strogim spoštovanjem dogovorjenih odzivnih časov (SLA) zagotavljamo hitro pomoč, pogosto celo hitreje, kot določajo pogodbe. Vaše zadovoljstvo je naša prioriteta.

Stranke, ki nam zaupajo

Začnite pogovor

Kontaktirajte nas