Search
Close this search box.

Poslovno planiranje in spremljanje realizacije

SAP SAC

SAP Analytics Cloud (SAC) je zanesljiva sodobna spletna storitev v oblaku, ki je primerna za vse. Uporabljajo jo mala, srednja in velika podjetja.

Nehajmo komplicirati
z dolgotrajnim razvojem lastnih rešitev ali medsebojnim podajanjem različnih Excel preglednic.

SAP SAC je enostavna in inteligentna storitev, ki jo lahko začnete uporabljati takoj. Omogoča vam načrtovanje poslovanja, rezervacije sredstev in spremljanje realizacije.

Rešitev je postavljena v varnem SAP oblaku. Pozabite na naporne in drage projekte za vzpostavitev lastnega sistema. V planiranje vključite vse deležnike in uporabite simulacije različnih scenarijev. Poročila se generirajo avtomatsko, na pomoč vam priskoči tudi vgrajena umetna inteligenca (AI).

Kako deluje?

Brez kompliciranja

Pozabite na stroške z lastno informacijsko infrastrukturo. Za uporabo SAP SAC potrebujete le računalnik, tablico ali pameten telefon z dostopom do interneta.

Inteligentno

Sistem vam ne pomaga le načrtovati prodaje, stroškov ali posamičnih operacij. Sam poskrbi za združevanje planov posamičnih skupin podjetja in s pomočjo AI podpira številne simulacije.

Smart insights

Funkciji Smart insights in Smart discovery vam pomagata povezati in analizirati podatke. V hipu odkrijte skrite razlike med planom in realizacijo ali trende, ki jih zazna umetna inteligenca sama.

Oglejte si celoten posnetek

Za vsako podjetje

SAP SAC koristno in brez skritih stroškov uporabljajo mala, srednja in velika podjetja

Primer dobre prakse

Damjan Klevišar

izvršni direktor SRC d.o.o.

Pred SAP SACom smo za napovedi uporabljali drug program. Sicer je bil v večini ažuren, za uporabo pa zelo okoren, nepregleden. Za samo planiranje smo pa uporabljali MS Excel tabele. To je pomenilo,

da napovedi niso bile med seboj povezane, vsak je imel svojo predlogo in na koncu je zaradi nepravilnega kopiranja prihajalo do napak.

V SAP SAC je to bistveno bolje urejeno. Vsak od vodji programov vnese svoje plane za program, ki se potem na nivoju področja nadgrajujejo, dopolnjujejo in na koncu potrdijo. Poleg planiranja prihodkov, lahko zelo natančno planiramo stroške po postavkah (plače, ostali stroški, podizvajalci,…). SAP SAC je veliko bolj pregleden in enostavno za uporabo. Plane lahko vnašamo po strankah in tudi to skozi leto ves čas spremljamo.

SAP SAC uporabljam vsakodnevno. Spremljam napovedi in primerjam s planom. Kontroliram stroške, po potrebi določene postavke spreminjam. Tedensko poročamo napovedi direktno iz SAP SAC sistema. V vsakem trenutku imam informacijo, kje smo na letnem nivoju, koliko nam še manjka za dosego posameznega plana in še veliko pozitivnega bi se našlo.

Nemanja Malbašić

član uprave SRC d.o.o.

Z uporabo SAP SAC smo največ prihrankov zabeležili pri našem času za planiranje, ki je včasih trajalo nekaj tednov, sedaj pa to štejemo v dnevih.

Z enostavnim in hitrim vnašanjem finančnih planov, takoj zaznamo, če na katerem od programov in koliko, manjka do izpolnitve finančnega plana.

Enako velja za najvišji nivo vodstva, kjer predsednik uprave sproti spremlja finančno sliko za celotno SRC skupino, za 3 ločena podjetja in 4 poslovna področja.

S SAP SAC smo popolnoma odpravili napake pri planiranju, saj nimamo več ločenih Excel tabel, pač pa eno skupno podobo in pregled nad vsemi plani, ki jih na redni bazi spremljamo, ažuriramo in pripravljamo mesečna poročila.

Velik je tudi prihranek na licencah, saj imamo vse v enem sistemu.

Želite predstavitev?

Pišite nam in z veseljem vam pomagamo.

Toni Zupančič

Vodja prodaje

small_c_popup.png

Obvestilo o ponovni dostopnosti storitev

Vse uporabnike storitev v računalniškem oblaku obveščamo, da se vsi sistemi ponovno normalno odzivajo. Po doslej zbranih informacijah je ob izvajanju gradbenih del prišlo do prekinitve linije, na kar je programska oprema za upravljanje z diskovnim poljem odreagirala napačno. S pomočjo proizvajalca diskovnega sistema smo uspeli sanirati problem okrog 11h dopoldne. Zaradi velikega števila strežnikov, ki se nahajajo v računalniškem oblaku je ponovna vzpostavitev v polno funkcionalno stanje trajala okrog 50 minut.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate.